آخرین شرایط شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته هشت مورد نو فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش شد، گفت: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1549 نفر است.

آخرین شرایط شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری

مجید شیرانی سوم مهرماه در تشریح آخرین شرایط شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 601 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 103 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 170 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 28 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی چهارمحال و بختیاری، مثبت قطعی اعلام شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 342 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، گفت: از این تعداد 284 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

شیرانی با اشاره به اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته هشت مورد تازه فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش شد، یادآور شد: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1549 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام کرد: هم اکنون 45 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی در سرانجام اسم کرد: در حال حاضر شهرستان های سامان، کوهرنگ و خانمیرزا به لحاظ شیوع بیماری کرونا در شرایط زرد و شرایط سایر شهرستان های استان نارنجی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2100

به "آخرین شرایط شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید