آیا فرهاد مجیدی مرد نقره ای استقلال است؟

به گزارش تور چین ارزان، استقلال با شکست مقابل فولاد خوزستان در ضربات پنالتی، جام قهرمانی را از دست داد و نتوانست برای هشتمین بار، فاتح جام حذفی گردد. استقلالی ها برای دومین سال پیاپی، در فینال جام حذفی شکست می خورند. هر دو بار، فرهاد مجیدی به اسم سرمربی با استقلال تا فینال رفته، اما نتوانسته به جام برسد. مجیدی در سه مقطعی که سرمربی استقلال بوده، قهرمانی با این تیم به دست نیاورده و در عوض، سه بار نایب قهرمان شده است.

آیا فرهاد مجیدی مرد نقره ای استقلال است؟

لیگ هجدهم، مجیدی فقط در هفته های انتهای سرمربی استقلال بود. لیگ نوزدهم، او نیم فصل دوم روی نیمکت استقلال نشست تا با پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی بجنگد. زمانی که مجیدی سرمربی استقلال شد، این تیم تا رده پنجم پایین رفته بود. مجیدی استقلال را تا صندلی دوم لیگ بالا آورد، اما فاصله با پرسپولیس صدرنشین، بیشتر هم شد. استقلال، لیگ را به اسم تیم دوم تمام کرد. در همان فصل، استقلال با پیروزی مقابل سپاهان و پرسپولیس، به فینال جام حذفی رسید. مسابقه عجیبی که مجیدی قبل از آن استعفا کرد، سپس به تیم برگشت و در نهایت، با برد 3-2 تراکتور و قهرمانی این تیم به انتها رسید.

این فصل هم مجیدی، برای برگرداندن استقلال به صدرجدول لیگ به این تیم برگشت. او در لیگ برتر، نتوانست فاصله با پرسپولیس و سپاهان را جبران کند. در عوض، با تمرکز روی جام حذفی تیمش را تا فینال جلو برد و امیدوار بود انتها به اولین جامش به اسم سرمربی برسد. پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و گل گهر، تیم های لیگ رجحان بودند که در جهت فینالیست شدن استقلال به این تیم باختند. استقلال باز هم در فینال، ناکام بود و با شکست در ضربات پنالتی جام قهرمانی را به فولاد واگذار کرد.

نایب قهرمانی لیگ نوزدهم، نایب قهرمانی جام حذفی فصل پیش و نایب قهرمانی جام حذفی در این فصل، کارنامه ای تلخ برای مجیدی در استقلال است. مربی که حداقل در دو فینال جام حذفی، تا یک قدمی قهرمانی رفته و نتوانسته جام را لمس کند. فعلا مدال نقره و سرنوشت مجیدی، به هم گره خورده اند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2047

به "آیا فرهاد مجیدی مرد نقره ای استقلال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا فرهاد مجیدی مرد نقره ای استقلال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید