اتاق های بازرگانی در اجرای قانون سلامت اداری رویه واحدی را دنبال نمایند

به گزارش تور چین ارزان، نشست آنلاین معاون تشکل ها و امور استان ها، مدیر امور اقتصادی و مدیر حقوقی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با مدیران حقوقی و اقتصادی اتاق های شهرستان ها برگزار گردید.

اتاق های بازرگانی در اجرای قانون سلامت اداری رویه واحدی را دنبال نمایند

مظفر علیخانی، معاون تشکل ها و امور استان ها هدف از برگزاری این نشست را توجه و تأکید اتاق ایران به توانمندسازی اتاق استان های سراسر کشور در اجرای قانون سلامت اداری و شفافیت اقتصادی مطرح نمود.

معاون تشکل ها و امور استان های اتاق ایران گفت: هدف از برگزاری این نشست تأکید بر رویه یکسان در اجرای قوانین مواد نظر قانون گذار و مصوبه های هیات نظارت بر اتاق ایران، هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق ایران است. برای رسیدن به وحدت رویه در عمل باید سلسله جلساتی برگزار کنیم تا نظر و دیدگاه کارشناسان اتاق های سراسر کشور به هم نزدیک شده و در عمل رویه های واحدی در پیش گرفته گردد تا نتیجه آن شفافیت و سلامت نظام اداری باشد.

علیخانی گفت: با توجه به توضیح وظایفی که در قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد قانون گذار به آن تأکید دارد، و بعلاوه با توجه به شفافیتی که در حوزه اقتصادی اتاق ها تأکید شده، کوشش می کنیم در این سلسله نشست ها، دغدغه های اتاق های شهرستان را آنالیز نموده و رویه واحد و قانونی درباره دغدغه ها مطرح و پیگیری کنیم.

در این نشست مدیر امور اقتصادی و امور حقوقی 17 اتاق شهرستان مسائل و مسائل خود را در زمینه کارت بازرگانی، اقتصادیات، حق عضویت بازرگان ها، مسائل اقتصادی و فناوری اطلاعات مطرح نموده و به آن سؤالات پاسخ داده شد.

قرار است این نشست در هفته آینده با دیگر اتاق شهرستان ها برگزار گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2280

به "اتاق های بازرگانی در اجرای قانون سلامت اداری رویه واحدی را دنبال نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق های بازرگانی در اجرای قانون سلامت اداری رویه واحدی را دنبال نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید