اجاره ماشین در مالزی

به گزارش تور چین ارزان، برای این که بتوانید در وقت خود در تور مالزی صرفه جویی کنید، می‌توانید با رعایت نکات ایمنی یک اتومبیل کرایه کنید. اجاره ماشین در مالزی به استان خاصی ربطی ندارد و در هر استانی از این کشور این کار را انجام بدهید، به نفع شما خواهد بود.

اجاره ماشین در مالزی

اجاره ماشین در تور مالزی توسط اینترنت و به صورت آنلای صورت می‌گیرد. در این کشور هزینه بنزین در جاهای مختلف متفاوت است. این قیمت معمولا از حدود 1800 تومان شروع و تا 2050 تومان برای هر لیتر می‌رسد. اجاره ماشین در این کشور در حال حاضر بسیار راحت می باشد زیرا خیابان ها و رانندگی معمولا امن می باشد. شما همچنین اگر به صورت گروهی سفر می کنید می توانید اتوبوس و یا ون هایی را نیز اجاره کنید که برای تعداد بالاتر مناسب است. همچنین در مالزی این امکان وجود دارد که ماشینی به همراه راننده و یا راهنما اجاره کنید. این گزینه برای آن هایی که زیر 23 سال هستند که اجازه رانندگی در مالزی را ندارند و یا افرادی که ترجیح می دهند به مکان هایی که تا به حال ندیده اند تنها نروند و یا شخصی همراهشان باشد تا به معرفی مکان ها بپردازد، بسیار توصیه می‌گردد.

معمولا اگر ماشین تان را از قبل به صورت آنلاین رزرو نمایید، هزینه آن کمتر از مواقع دیگر می‌باشد که این کار توسط سایت های مختلف اجاره ماشین امکان پذیر می‌باشد. مخصوصا زمانی که اوج سفر با تور مالزی باشد، این مورد بیشتر حس می‌شود. شما می توانید 7 روز قبل از اینکه ماشین را بخواهید درخواستتان را ثبت کنید. اگر ماشینی برای 2 یا 3 هفته اجاره می کنید نیز تخفیف های خوبی را می توانید از شرکت ها دریافت نمایید. به طور کلی ارزان ترین هزینه یک روز اجاره ماشین حدود 35 یورو می باشد. این قیمت زمانی که شما همان روز یا یکی دو روز جلوتر ماشین را اجاره می کنید کمی بیشتر می‌باشد.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 57

به "اجاره ماشین در مالزی" امتیاز دهید

3 کاربر به "اجاره ماشین در مالزی" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ماشین در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید