از ساعت طارمی تا آموزش پوشیدن کت و شلوار

به گزارش تور چین ارزان، عکس های ملی پوشان پیش از جام ملت های آسیا، چه در پشت صحنه تصویربرداری اش و چه در فضای مجازی و بین مخاطبان فوتبالی، ماجراهای جالبی دارد.

از ساعت طارمی تا آموزش پوشیدن کت و شلوار

پشت صحنه هایی از عکس های تیم ملی خوش پوش

این عکس های تیم ملی پیش از رقابت های جام ملت های آسیا 2019 را هم می توانیم حالا به آلبوم خاطرات فوتبالی مان اضافه کنیم. شاید هم حتی لقبی شبیه به خوش پوش ترین تیم ملی را هم کنار نام شان بگذاریم و این تیم را با همین لقب به خاطر بسپاریم . درست است که تیم ملی وظیفه اش فوتبال درست بازی کردن است و نباید از بازیکنانش انتظار داشت که مدل های کت و شلوارپوش باشند اما در روزگاری که تیم ملی فوتبال یک کشور از بسیاری جهات، معرف آن کشور است، این نکات که نمایندگان ما چه لباسی می پوشند و چگونه مقابل دوربین ها ظاهر می شوند، اهمیت پیدا می نماید.

رسم عکس انداختن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با کت و شلوار رسمی و پیش از آغاز بازی ها، از جام جهانی در تیم کی روش باب شد. بازیکنان با ظاهری آراسته و کت و شلوارهای یک دست و شیک، مقابل دوربین می ایستند و عکس دسته جمعی خود را برای آلبوم خاطرات فوتبال ایران به یادگار می گذارند. این بار هم بعد از گذشت چند ماه از جام جهانی، ملی پوشان، با کت و شلوارهای هماهنگ، عکس های شان را ثبت نموده اند. خیلی منظم تر و حرفه ای تر از زمانی که برای نخستین بار در جام جهانی این تجربه را داشتند. این عکس ها مثل عکس هایی که در دوره جام جهانی به ثبت رسیدند، واکنش های مختلفی را در پی داشته است اما آنچه بیش از همه چیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، نظم است و خوش پوشی که خیلی ها آن را حاصل حضور کی روش در تیم ملی می دانند.

وسواس های کی روش روی مسائلی که تا پیش از این در فوتبال ایران بی اهمیت جلوه می کرد، باعث شده که حالا تیم ملی ایران هم مثل تیم های بزرگ جهان، پیش از تورنمنت های بزرگ، عکس های شسته رفته ای داشته باشد.

این عکس ها اما چه در پشت صحنه تصویربرداری اش و چه در فضای مجازی و بین مخاطبان فوتبالی، ماجراهای جالبی دارد. از ساعت مهدی طارمی تا عینک رامین رضاییان و نکته هایی که در پوشیدن کت و شلوارها، بازیکنان مورد توجه قرار دادند تا انتقادهایی که چند ماه پیش به عکس های جام جهانی شان شده بود، تکرار نگردد.

کنعانی زادگان بین کاپیتان ها چه می نماید؟

یکی از عکس هایی که در میان تصاویر کت و شلواری ملی پوشان دیده می گردد، تصویری است از کارلوس کی روش با کاپیتان های تیم ملی! این عکس اما یک نکته دارد و آن حضور محمد حسین کنعانی زادگان در تصویری است که احتمالاً قرار بوده از سرمربی و کاپیتان ها ثبت گردد. کنعانی زادگان که تا لحظه آخر اعلام لیست تیم ملی گمانه زنی هایی درباره خط خوردنش از لیست نهایی مطرح می شد، حالا خود را در جمع بزرگان تیم ملی جای داده و عکس یادگاری می اندازد.

سرمربی تیم ملی قبل از ثبت این تصویر، به این 4 بازیکن نحوه استقرار در تصویر و بستن دکمه لباس را آموزش داد تا بازیکنان تیم ملی نیز مانند او شیک پوش و منظم باشند. - -

قلی زاده آمد تا عکس ها نظم بگیرند

درست است که علی قلی زاده به دلیل مصدومیت از حضور در جام ملت های آسیا بازماند اما این دلیل نمی گردد که در عکس های یادگاری تیم ملی حضور نداشته باشد.

او با نظر کارلوس کی روش در اردوی تیم ملی ماند و قرار است همراه ملی پوشان به کشور امارات سفر کند. مهم تر از آن اما مأموریتی است که برای نظم دادن به عکس های تیمی به قلی زاده داده شد. او در عکس ها حاضر بود تا 3 ردیف 8 نفره در این عکس شکل بگیرد و او رسما یار شماره 24 تیم ملی باشد.

حضور قلی زاده در امارات شاید فایده ای برای تیم ملی نداشته باشد و کی روش نتواند از او استفاده کند اما عکس تیمی ملی پوشان را نظم داد و باعث شد هر 3 ردیف ایستاده و نشسته 8 نفره باشد! -

عینک رامین و ساعت طارمی

عکس های تیم ملی طبق معمول دو سوژه دیگر هم داشت. دو سوژه که هم خیلی عکس دوست دارند و هم با ژست های شان سوژه عکس ها می شوند. این بار باز هم مهدی طارمی و رامین رضاییان در عکس ها، توجه مخاطبان را به خود جلب نموده بودند. رامین که در بعضی عکس ها با عینک دیده می شد، ذره ای از شدت ژست هایش نکاسته بود و تازه با عینک سعی می کرد، متفاوت تر هم باشد. مهدی طارمی هم با ساعتی که به دست راست خود بسته بود، بحث هایی را درباره خود به وجود آورده بود. -

آموزش های قبلی جواب داد

عکس هایی که برای جام جهانی از ملی پوشان گرفته شده بود، انتقادهای زیادی را در نحوه استفاده ملی پوشان از کت و شلوارهای شان به دنبال داشت. حتی در همین راستا مطالبی منتشر شد که نحوه صحیح پوشیدن کت های دو دکمه را به بازیکنان تیم ملی آموزش می داد. به این شکل که گفته می شد برای کت و شوار های بازیکنان تیم ملی از طرح دو دکمه استفاده شده است، که بر اساس نحوه استفاده آن نباید هر دو دکمه بسته گردد، چرا که طبق الگوی طرح آن می بایست دکمه اول بسته و دکمه دوم آن باز باشد!

این بار پیش از رقابت های جام ملت های آسیا وقتی عکس های بازیکنان تیم ملی را عکس های جام جهانی مقایسه می کنیم، می بینیم که در بسیاری عکس ها، این نکته رعایت شده و همین موضوع باعث شده که عکس ها، نظم بیشتری داشته باشند. -

2 - 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 276

به "از ساعت طارمی تا آموزش پوشیدن کت و شلوار" امتیاز دهید

2 کاربر به "از ساعت طارمی تا آموزش پوشیدن کت و شلوار" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ساعت طارمی تا آموزش پوشیدن کت و شلوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید