استقبال از فروشگاه های اینترنتی

به گزارش تور چین ارزان، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از فعالیت 146 فروشگاه اینترنتی در استان اطلاع داد و گفت: شیوع کرونا سبک خرید مردم را تغییر داده و این روزها استقبال مردم از خریدهای اینترنتی بیشتر شده است.

استقبال از فروشگاه های اینترنتی

به گزارش خبرنگاران مجید زرین دلاور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فروشگاه های اینترنتی با مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی اعلام کرد: در شرایطی که اصناف نمی توانند به صورت حضوری به مردم خدمت رسانی نمایند باید به سمت خدمات غیر حضوری راهنمایی شوند.

زرین دلاور با اشاره به مزایای خرید اینترنتی گفت: خانواده ها بدون دغدغه و نگرانی می توانند علاوه بر صرفه جویی در وقت از تنوع محصولات این فروشگاه ها نیز بهره مند شوند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: شیوع بیماری کرونا و استمرار در خانه ماندن مردم موجب تغییر سبک زندگی شده و به ناچار باید این تغییرات را پذیرفته و به سمت شرایط ایمن برای حفظ سلامتی باشیم.

شهر همدان دارای 30 هزار واحد صنفی است که طبق دستورالعمل های صادرشده به غیر از واحدهای صنفی تامین نماینده مایحتاج روزمره و ضروری تمام اصناف تعطیل هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1184

به "استقبال از فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید