تور عمان ارزان: اسدزاده: اگر عمان را شکست دهیم به جهانی شدن نزدیک می شویم

به گزارش تور چین ارزان، دروازه بان تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان گفت: ما اگر عمان را ببریم خیلی جلو می افتیم و اگر هر دو بازی به جای مانده را پیروز شویم با یاری خدا می توانیم قهرمان و جهانی شویم.

تور عمان ارزان: اسدزاده: اگر عمان را شکست دهیم به جهانی شدن نزدیک می شویم

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

عباس اسدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد ملاقات روز گذشته تیم هندبال ساحلی کشورمان برابر ویتنام و پیروزی برابر این تیم گفت: بازی سختی را داشتیم و ویتنام هم تیم خوبی بود. ما ابتدا کار را خوب آغاز کردیم، اما به نظرم بچه ها در نیمه دوم حریف را دست کم گرفتند و از حریف 8 بر صفر عقب افتادیم اما توانستیم آن را جبران کنیم. حتی آخر بازی فرصت داشتیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم و 2 بر صفر ویتنام را شکست دهیم اما این اتفاق نیفتاد و کار به رقابت تن به تن رسید که خداراشکر با همت بچه ها پیروز شدیم.

وی اضافه نمود: نیمه دوم مثل نیمه اول نبودم و اگر همان عملکرد را داشتم دو بر صفر پیروز می شدیم. بچه ها در ادامه کوشش کردند و در رقابت تن به تن خدا به من یاری کرد و چند توپ را گرفتم و برابر ویتنام پیروز شدیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در خاتمه گفت: ما اگر عمان را ببریم خیلی جلو می افتیم و اگر هر دو بازی به جای مانده را پیروز شویم با یاری خدا می توانیم قهرمان و جهانی شویم.

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان عصر روز گذشته در رقابتی حساس در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. ملی پوشان کشورمان عصر امروز از ساعت 16 برابر عمان به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2331

به "تور عمان ارزان: اسدزاده: اگر عمان را شکست دهیم به جهانی شدن نزدیک می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: اسدزاده: اگر عمان را شکست دهیم به جهانی شدن نزدیک می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید