اسپالتی: باید ببینیم بهترین گزینه برای ورسالیکو چیست، ایکاردی با قدرت و باشخصیت بازی می نماید

به گزارش تور چین ارزان، فوتبال جهان- لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال اینتر معتقد است مهاجم آرژانتینی اش با قدرت و باشخصیت بازی می نماید.

اسپالتی: باید ببینیم بهترین گزینه برای ورسالیکو چیست، ایکاردی با قدرت و باشخصیت بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست ویکم سری A ایتالیا در خانه تورینو به میدان خواهند رفت، در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص اینکه سدریک سوارس پرتغالی در آستانه پیوستن قرضی از ساوتهمتپون به اینتر است، گفت: همه شما - خبرنگاران - ماجرای سدریک را می دانید. همچنین وضعیت شیمه ورسالیکو -گفته می گردد احتیاج به عمل جراحی دارد - و محدودیت های یوفا را می دانید. در حال حاضر در حال ارزیابی وضعیت با خود ورسالیکو و باشگاه اتلتیکومادرید - ورسالایکو به طور قرضی از اتلتیکو به اینتر آمده است - هستیم و اینکه ببینیم بهترین گزینه برای این بازیکن چیست.

وی همچنین در خصوص اینکه گفته می گردد دیه گو گودین در سرانجام فصل به اینتر ملحق خواهد شد، گفت: فکر نمی کنم که درست باشد در حال حاضر در این مورد صحبت کنیم چون باید روی کار با بازیکنان خودم تمرکز کنم. اجازه دهید خیلی جلو نرویم و در خصوص فصل آینده صحبتی نکنیم.

سرمربی اینتر همچنین در خصوص ستاره کروات تیمش که گفته می گردد ممکن است در همین نقل وانتقالات زمستانی در ازای 35 تا 40 میلیون یورو به تیمی دیگر ملحق گردد، گفت: طبیعی است که مردم در جریان پنجره نقل وانتقالات در این مورد صحبت نمایند چون پریشیچ بازیکن خوبی است. قطعاً مردم در خصوص بازیکنی که شانسی برای دریافت پیشنهاد ندارد، صحبتی نمی نمایند. پریشیچ بازیکنی حرفه ای است و ما انتظار داریم به انجام کاری که احتیاج است، ادامه دهد و حتی انتظارمان از او کمی بیشتر است.

اسپالتی درباره بازی فردا نیز یادآورد شد: تورینو تیمی بسیار فیزیکی است و آنها در نبردهای تن به تن قدرتمند هستند. باید در بازی فردا عزمی استوار تر داشته باشیم چون این واقعاً یکی از خصوصیات ما نیست، اما مهم است که آماده باشیم و اگر لازم باشد برای تصاحب توپ و تصاحب توپ های دوم بجنگیم. با این شرایط می توانیم به سبک بازی مدنظرمان بازگردیم. فردا هم سعی می کنیم تا جای ممکن توپ را از محوطه جریمه خودمان دور نگه داریم.

سرمربی ایتالیایی اینتر درباره مهاجم آرژانتینی اش که اخیراً آنطور که باید خطرناک ظاهر نشده، گفت: از دید من ایکاردی با قدرت و باشخصیت بازی می نماید، اما از او می خواهم که کمی کوشش بیشتری کند و مهاجم کامل تری باشد. با این وجود مائورو تمام سعی خود را می نماید که گاهی اوقات جواب می دهد و گاهی اوقات هم جواب نمی دهد. تنها کاری که ایکاردی باید انجام دهد این است که با کیفیت بازی خود هماهنگ گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 295

به "اسپالتی: باید ببینیم بهترین گزینه برای ورسالیکو چیست، ایکاردی با قدرت و باشخصیت بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: باید ببینیم بهترین گزینه برای ورسالیکو چیست، ایکاردی با قدرت و باشخصیت بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید