الازهر خواهان توزیع عادلانه واکسن کرونا شد

به گزارش تور چین ارزان، رئیس الازهر مصر خواهان اتخاذ سیاستی عادلانه در زمینه توزیع واکسن ویروس کرونا و رعایت حق فقرا و پناهجویان در دستیابی به آن شد.

الازهر خواهان توزیع عادلانه واکسن کرونا شد

به نقل از آرتی عربی، شیخ احمد طیب، رئیس الازهر مصر اتخاذ سیاستی عادلانه در زمینه توزیع واکسن کرونا و رعایت حق فقرا و پناهجویان در دستیابی به آن را خواهان شد.

او با اشاره به حق فقرا و پناهجویان در دستیابی به واکسن کرونا در صفحه فیسبوک خود تاکید نمود: کوشش های دانشمندان و محققان برای تهیه واکسن کرونا به دنیایان هدیه ای سخاوتمندانه و قابل تقدیر است.

وی در ادامه دانشمندان و محققانی را که برای تهیه واکسن کوشش می نمایند، قهرمان خواند و گفت: آن ها قهرمانانی هستند که خداوند برای حفظ زندگی بشریت در سایه ویروس همه گیر کرونا معین نموده است؛ ویروسی که جان بیش از یک میلیون نفر را در دنیا گرفته و همچنان دنیا را تهدید می نماید.

الطیب با تاکید بر اینکه نباید حق فقرا و پناهجویان در دستیابی به این واکسن نادیده گرفته گردد، از شرکت های فراوری نماینده واکسن خواست از رهگذر رسالت و وجدان انسانی، سیاستی عادلانه را برای توزیع واکسن در پیش بگیرند.

سازمان بهداشت دنیای روز گذشته ابراز امیدواری کرد که واکسن ویروس کرونا نیمه اول سال آینده به صورت محدود در دسترس باشد، اما وجود واکسن به تنهایی از همه گیری بیماری جلوگیری نمی نماید و دولت ها و مردم همچنان باید به تدابیر پیشگیرانه پایبند باشند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1608

به "الازهر خواهان توزیع عادلانه واکسن کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الازهر خواهان توزیع عادلانه واکسن کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید