کلاس های دانشگاه شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد

به گزارش تور چین ارزان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کلاس های آموزشی همه مقاطع تحصیلی این دانشگاه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی برگزار می گردد.

کلاس های دانشگاه شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، رحیم پیغان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان خوزستان و اعلام شرایط قرمز و محدودیت های کرونایی، کلاس های آموزشی همه مقاطع تحصیلی دانشگاه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی و در سامانه ال ام اس دانشگاه برگزار می گردد.

وی بیان نمود: بعلاوه تداوم برگزاری حضوری کلاس های درس مقطع دکتری تخصصی با صلاحدید استادان درس و توافق دانشجویان و با هماهنگی آموزش دانشکده ها امکان پذیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همه فعالیت های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای اجرای خاتمه نامه ها و رساله ها به شرط تصویب پیشنهاده پژوهشی، با هماهنگی استاد راهنما و مانند نیم سال های گذشته و با رعایت کامل شیوه نامه ها امکان پذیر است.

پیغان اضافه کرد: جلسات دفاع از خاتمه نامه ها نیز به صورت مجازی برگزار می گردد؛ با این حال با صلاحدید گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات دفاع به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه ها وجود دارد.

وی در مورد نحوه برگزاری آزمون های دانشجویان نیز گفت: آزمون های به جای مانده مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خاتمه تاکید نمود: در صورت هرگونه تغییر احتمالی در شیوه برگزاری کلاس ها در همه مقاطع تحصیلی، اطلاع رسانی در این باره انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2354

به "کلاس های دانشگاه شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید