اولین دوره رقابت های لیگ رمضان در خبرنگاران

به گزارش تور چین ارزان، بعدازظهر که می گردد، شور و حال بچه های خبرنگاران از پشت میزها به طبقه ورزش منتقل می گردد. حالا همه همه هم نه، اما ساعت از 4 بعدازظهر که می گذرد یکی یکی سر و کله هواداران تنیس روی میز و فوتبال دستی در طبقه ورزش ساختمان مطهری پیدا می گردد. بچه های می آیند، یکی دو دست بازی می نمایند و برمی گردند پشت میز اما برخی ها پایه ترند و تا نزدیکای غروب صدای تق تق راکت و توپ و کشیدن میله های فوتبال دستی به گوش می رسد.

اولین دوره رقابت های لیگ رمضان در خبرنگاران

پیش تر گفته بودیم تیم خبرنگاران قهرمان نخستین جام فوتبال دستی استارت آپ های کشور شد. اما با مقدمه ای که گفتیم، این قهرمانی دور از انتظار هم نبود! پیش از اولین دوره مسابقات فوتبال دستی استارت آپ ها، شاهد برگزاری اولین دوره رقابت های فوتبال دستی و تنیس روی میز در مجموعه خبرنگاران بودیم.

این رقابت ها در ماه مبارک رمضان 1396 با شور و هیجان هرچه تمام تر در میان بخش های مختلف مجموعه برگزار گردید. نمایندگان بخش های مختلف مجموعه از فنی، جاباما، محصول، آی تی، بازاریابی، آژانس قیطریه، پشتیبانی از ساختمان اکباتان و بچه های فعال خدمات در این رقابت ها شرکت کردند.

ابتدا تیم های بخش های متفاوت طبق زمان بندی مشخص و تحت داوری گروه منابع انسانی دو به دو باهم به رقابت پرداختند و برندگان گروه اول به دور دوم رقابت های راه یافتند. رقابت ها به شکل حذفی ادامه یافت و برندگان نهایی راهی رقابت های اولین دوره رقابت های استارت آپ ها شدند که گزارش قهرمانی اش را هم در مطالب قبلی مجله خبرنگاران خواندیم.

منبع: علی بابا
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2618

به "اولین دوره رقابت های لیگ رمضان در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره رقابت های لیگ رمضان در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید