اکبرپور: حواشی را جمع کردیم تا به شرایط دلخواه برسیم، نباید امثال زنوزی ها را دلسرد کنیم

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هفته گذشته حاشیه هایی داشتیم که آنها را جمع کردیم و تمرین گذاشتیم تا به شرایط دلخواه برسیم.

اکبرپور: حواشی را جمع کردیم تا به شرایط دلخواه برسیم، نباید امثال زنوزی ها را دلسرد کنیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل سایپا گفت: صعود سه نماینده فوتبال ایران را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. هفته گذشته حاشیه هایی داشتیم که آنها را جمع کردیم و تمرین گذاشتیم تا به شرایط دلخواه برسیم. سایپا حریف فردای ما هم تیمی جوان است و آن را آنالیز نموده ایم.

نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و ان شاءالله هر سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: در این مدت حاشیه هایی داشتیم و از زنوزی که سرمایه خود را برای فوتبال گذاشته است، تشکر می کنم. باید قدر این افرادی را که به فوتبال آمده اند و از جیب خود برای فوتبال خرج می نمایند، بدانیم. باید به این افراد یاری کنیم و آنها را دلسرد نکنیم تا با دلگرمی از جیب خود برای فوتبال خرج نمایند.

سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه حاشیه ها با حضور بزرگان حل شد، توضیح داد: زنوزی یاری کرد تا تیم را جمع کنیم. قرار بود مبلغی به حساب بازیکنان واریز گردد که این اتفاق رخ داد و قول دادند درصد دیگری از قرارداد بچه ها را پرداخت نمایند. این پول مهم نیست و بازیکنان با تمام توان خود کار می نمایند. با این حال هر چه این مبلغ زودتر واریز گردد، روحیه اعضای تیم بالا می رود و آنها شرایط بهتری به دست می آورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1927

به "اکبرپور: حواشی را جمع کردیم تا به شرایط دلخواه برسیم، نباید امثال زنوزی ها را دلسرد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: حواشی را جمع کردیم تا به شرایط دلخواه برسیم، نباید امثال زنوزی ها را دلسرد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید