اگر دولت می توانست، باید هزینه ساخت مسکن جنوب استان بلاعوض پرداخت می شد

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان گفت: اگر دولت شرایط مناسبی داشت، به دلیل شرایط و شرایط نامناسب زندگی مردم در جنوب استان، باید یاری بلاعوض پرداخت می شد.

اگر دولت می توانست، باید هزینه ساخت مسکن جنوب استان بلاعوض پرداخت می شد

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

دکترمحمدجواد فدائی عصر امروز دوشنبه 25 فروردین ماه در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات بانکی بازسازی سیل در استان کرمان اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس، در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده، اصل بر این است که مردم به بانک ها مراجعه نکنند.

وی درباره بحث ضمانت تسهیلات دریافتی مردم بیان نمود: شرایط دولت مساعد نیست و اگر بود باید این مبالغ بلاعوض داده می شد زیرا در زهکلوت و رودبار تسهیلات دادن معنی ندارد.

فدائی اضافه کرد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به جنوب استان کرمان، بازدید از یک کپر داشت و در آنجا تصمیم بر ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان گرفت که 6000 هزار مورد از آنها ساخته و افتتاح شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه خیلی از مدیران ملی در جریان مسائل منطقه جنوب نیستند و اگر باشند می پذیرند که یاری بلاعوض برای ساخت مسکن در این مناطق پرداخت گردد بیان نمود: اگر دولت شرایط مناسبی داشت و تحریم نبودیم و فروش نفت کاهش نداشت، به دلیل شرایط و شرایط نامناسب زندگی مردم در جنوب استان، باید یاری بلاعوض پرداخت می شد.

وی توضیح داد: با توجه به این شرایط، درخواست این است بانک ها هر کاری می توانند برای یاری به مردم و پرداخت تسهیلات انجام بدهند و نیازی به مراجعه مردم به بانک نباشد و کارها(افتتاح حساب و ...) در محل زندگی آنها صورت بگیرد.

فدائی با تشکر از اقدامات بنیاد مسکن استان کرمان بیان نمود: بانک ها نیز در زمان زلزله راور و کوهبنان در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری خوبی داشتند و انشاءالله این تعامل و همکاری ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1098

به "اگر دولت می توانست، باید هزینه ساخت مسکن جنوب استان بلاعوض پرداخت می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر دولت می توانست، باید هزینه ساخت مسکن جنوب استان بلاعوض پرداخت می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید