اینترپل: حادثه هواپیمای مالزیایی اقدام تروریستی نبوده است

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: رئیس پلیس بین الملل اینترپل امروز سه شنبه تأکید کرد، وی معتقد نیست که ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی یک حادثه تروریستی بوده است.

اینترپل: حادثه هواپیمای مالزیایی اقدام تروریستی نبوده است

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، رونالد نوبل دبیرکل اینترپل ضمن رد تروریستی بودن حادثه ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی توضیح داد: اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوردیم و این اطلاعات نشان می دهد که ناپدید شدن هواپیمای مالزی نمی تواند یک حادثه تروریستی باشد.

وی همچنین گفت، دو ایرانی با استفاده از پاسپورت های سرقت شده ایتالیایی و اتریشی سوار بر این هواپیمای مسافربری شده اند. حدس های زیادی در مورد علت ناپدید شدن این هواپیما مطرح شده که انجام عملیات تروریستی و انفجار این هواپیما ظاهراً محتمل ترین احتمال به شمار می رود.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 573

به "اینترپل: حادثه هواپیمای مالزیایی اقدام تروریستی نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترپل: حادثه هواپیمای مالزیایی اقدام تروریستی نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید