بازیگران مشهور ایرانی که مجری بودند

به گزارش تور چین ارزان، نمناک/ حیطه اجرا و بازیگری تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند اما بعضی از بازیگران مشهور کشورمان فعلیت هنری خود را با اجرا شروع نموده اند. این بازیگران همچنان در هر دو حوزه فعال بوده و با وجود تفاوت ها توانسته اند استعداد خود را ثابت نموده و بعضی از آنها به جوایز مهم بین المللی دست یابند.

بازیگران مشهور ایرانی که مجری بودند

این روزها که شاهد حضور بازیگران به اسم مجریان برنامه های مختلف تلویزیونی هستیم می توان بازیگرانی را معرفی کرد که با مجری گری وارد تلویزیون شده و پس از آن مقابل دوربین فیلم و سریال های مختلف نهاده شدند.

البته بعضی از این هنرمندان تنها به چند فیلم و سریال بسنده نموده و به فعالیت اجرای خود ادامه دادند اما بعضی دیگر به بازیگران مشهور سینما و تلویزیون تبدیل شدند.

در این بخش مجریان برنامه های تلویزیونی را معرفی می کنیم که وارد حیطه بازیگری شده اند.

امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس یکی از مشهورترین چهره ها در اجرا است که فعالیت هنری خود را از سال 1365 در تلویزیون شروع کرد. او با اجرای برنامه نیم رخ به معروفیت رسید و سپس بازیگری در چند فیلم و سریال همانند یوسف پیامبر، نرگس مشت، در امتداد شهر و راستش را بگو را تجربه کرد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده ستاره امروز سینمای کشورمان کار خود را با اجرای برنامه دوستان در شبکه جام جم شروع نموده و پس از ورود به دنیای بازیگری با فیلم آن دو، تبدیل به یکی از هنرپیشه های مشهور سینما شد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگری که نخل طلای جشنواره کن را دریافت کرد با اجرای برنامه های رادیویی و تلویزیونی فعالیت هنری خود را شروع کرد. او برای اولین بار در برنامه اکسیژن در سال 1377 به اسم مجری مقابل دوربین نهاده شد و پس از اجرای چند برنامه دیگر، فعالیت خود را بیشتر به اسم بازیگر ادامه داد تا در سال 1399 با اجرای برنامه همرفیق، بار دیگر تجربه جدیدی در زمینه اجرا برای خود رقم زد.

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده چهره جوان عرصه بازیگری، فعالیت هنری خود را با جرای برنامه ترمه طلا در سال 1388 شروع کرد و بعد از اجرای چند برنامه های تلویزیونی، در سریال هایی چون نجلا، عاشقانه و پرده نشین به ایفای نقش پرداخت.

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی پیش از بازیگری یکی از مجریان پیروز در برنامه های تلویزیونی همانند کوله پشتی و جزر و مد است که سالها در این زمینه فعالیت کرد و با گذراندن دوره های بازیگری در کلاسهای استاد سمندریان و امین تارخ، وارد عرصه بازیگری شد.

زنده یاد آزاده نامداری

زنده یاد آزاده نامداری با اجرای برنامه تازه ها در سال 1384 فعالیت هنریی خود را شروع کرد و سالها به اسم مجری برنامه های مختلف، فعالیت خود را ادامه داد. آزاده نامداری در سال 1394 مقابل دوربین فیلم مالاریا نهاده شد و بازیگری را تجربه نمود.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور یکی از مجریان باسابقه کشورمان است که تجربه بازیگری را هم در کارنامه هنری خود دارد. او علاوه بر فعالیت اصلی خود در زمینه اجرا در فیلم هایی همانند سوپر استار، بی پولی، شیش و بش، در امتداد شهر و قاتل اهلی نقش آفرینی نموده است.

صابر ابر

صابر ابر بازیگر مشهور کشورمان یکی دیگری از هنرمندانی است که فعالیت هنری خود را با اجرای برنامه تلویزیونی پلک در سال 83 شروع کرد یک سال بعد با بازی در فیلم شاعر زباله ها به سینما راه یافت.

احسان کرمی

احسان کرمی یکی از هنرمندان دیگر کشورمان است که سابقه طولانی تری در زمینه اجرا دارد و پس از سالها اجرا در رادیو و تلویزیون، در چند نمایش و سریال به اسم بازیگر مقابل دوربین رفته است. سریال همگناه در شبکه نمایش خانگی آخرین کار او در حیطه بازیگری است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2050

به "بازیگران مشهور ایرانی که مجری بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران مشهور ایرانی که مجری بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید