باید هدف ویژه داشته باشیم، نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتر داریم

به گزارش تور چین ارزان، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان پس از کسب عنوان هفتمی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: به طور کلی نتایج نسبت به ادوار گذشته خوب بود و با یک پله صعود جایگاه بهتری به دست آوردیم. علاوه بر عنوان هفتمی پیروز شدیم جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را نیز به دست آوریم که این دو موضوع مهم و ارزشمند است اما خودمان را برای نتایج و عملکرد بهتر آماده کرده بودیم.

باید هدف ویژه داشته باشیم، نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتر داریم

جواد مهرگان تاکید کرد: از نظر نوع تمرینات، برنامه ریزی، دیدارهای تدارکاتی و ... برای نتیجه ای بهتر تلاش کردیم که نشد. از فدراسیون تشکر می کنم که امکانات خوبی در اختیار تیم قرار داد. کسب نتایج بهتر دور از دسترس نیست اما نیازمند برگزاری تعداد بیش تری بازی بین المللی در طول سال هستیم. تیم نیاز به انجام 30 بازی تدارکاتی در طول یک سال دارد و با یک برنامه ریزی مناسب باید برای حضور در انتخابی المپیک و VNL مهیا شویم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از آغاز مسابقات قول حضور در جمع 4 تیم با چه هدفی داده شد؟ گفت: در هفته های آغازی اردوهای تیم ملی نیازمند هدف گذاری بودیم، جلساتی با بازیکنان برگزار و صحبت کردیم. برای موفقیت نیاز به هدف داریم. یکی از مهم ترین اهداف که خود بازیکنان نیز تاکید داشتند حضور در جمع 4 تیم برتر بود. خیلی خوب است که هدف ویژه داشته باشیم چرا که برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

مهرگان تاکید کرد: زمانیکه هدف ویژه داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم در پایان می توانیم کم کاری های و باید هایی که باید انجام می شد و نشد را ارزیابی کنیم. دو موضوع برای رسیدن به اهداف مهم است. نخست اینکه تیم ملی در طول سال در تعداد زیادی تورنمنت بین المللی حضور داشته باشد همانطور که تیم های تایلند، ژاپن و کره پیش از آغاز قهرمانی آسیا در بیش از 20 مسابقه حضور داشته اند.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: موضوع دیگر اهمیت و توجه بیش تر به تیم های پایه است. نیاز داریم به تیم های نوجوانان و جوانان اهمیت بیش تری دهیم چراکه نیاز به بهبود تکنیک و افزایش میانگین قدی بازیکنان داریم. این دو مورد عاملی هستند که اگر به طور ویژه به آن نگاه کنیم می توانیم جهت پیشرفت والیبال زنان را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 603

به "باید هدف ویژه داشته باشیم، نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید هدف ویژه داشته باشیم، نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید