ببینید، تبدیل کیا سراتو به فورد موستانگ با درهای لامبورگینی در پاکستان!

به گزارش تور چین ارزان، شخص خلاقی در پاکستان با طراحی بدنهٔ کاملاً جدیدی، خودروهای مقرون به صرفه قیمتی مثل کیا سراتو را به خودروهای آمریکایی تبدیل می نماید.

ببینید، تبدیل کیا سراتو به فورد موستانگ با درهای لامبورگینی در پاکستان!

به گزارش خبرنگاران، تبدیل ظاهری خودروهای معمولی به مدل های گران قیمتی مثل سوپراسپرت ها زیاد انجام می گردد اما در کشوری مثل پاکستان، خودرویی همانند فورد موستانگ هم خاص محسوب می گردد زیرا بازار خودرو در این کشور بسیار محدود بوده و انتخاب خریداران صرفاً به محصولات مقرون به صرفه قیمتی از برندهای آسیایی خلاصه می گردد.

در پاکستان اما یک هوادار خودروهای عضلانی باید چه کند؟ پاسخ تبدیل کیا سراتو به فورد موستانگ است!

این کار به وسیله شخصی بنام کامران رشید از SBC Modifier انجام گرفته است. وی یک دستگاه کیا سراتو نسل اول که بین سال های 2003 تا 2008 فراوری می شد را به فورد موستانگ تبدیل نموده است. ازآنجایی که رشید کار خود را با یک سدان کامپکت محرک جلو شروع نموده است، نتیجه خصوصاً در نمای جلو و عقب شگفت انگیز به نظر می رسد. برای ساخت این بدنه ساعت ها تراشکاری و جوشکاری صورت گرفته و سپس نوبت به سنباده زدن و رنگ آمیزی رسیده است.

در جلوی خودرو همان نمای نسل ششم موستانگ با کاپوت کشیده، جلوپنجرهٔ شش ضلعی و چراغ های باریک دیده می گردد که خیلی تمیز کار شده اند اما با نگاه به نمای جانبی خودرو ریشه های کیایی آن معین می گردد و ارتفاع زیاد از زمین توی ذوق میزند. البته قرار نیست هیچ کس این خودرو را با یک موستانگ واقعی اشتباه بگیرد زیرا به محض توجه به قسمت جانبی و درهایی که به سبک لامبورگینی به سمت بالا باز می شوند، معلوم خواهد شد که با یک رپلیکا (خودروهایی که در ظاهر شبیه مدل های گران قیمت می شوند) طرف هستیم ولی اگر آن را زشت خطاب کنیم بی انصافی نموده ایم.

رشید اما غیر از این خودرو، پروژه های دیگری هم انجام داده که ویدئوی آن ها را در کانال یوتیوب خود می گذارد. یکی از این پروژه ها تبدیل واکسهال ویکتور به دوج چلنجر است. هرچند این خودرو هم در قسمت جانبی کاملاً نشان می دهد که واقعی نیست اما با توجه به میران هزینه، مواد اولیه و امکانات کارگاهی محدودی که در پاکستان وجود دارد نتیجهٔ کار بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2545

به "ببینید، تبدیل کیا سراتو به فورد موستانگ با درهای لامبورگینی در پاکستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، تبدیل کیا سراتو به فورد موستانگ با درهای لامبورگینی در پاکستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید