برف و کولاک در محور های کوهستانی مهدی شهر، جاده ها لغزنده است

به گزارش تور چین ارزان، میقانی بابیان اینکه هم اکنون محور های کوهستانی این شهرستان با برف و کولاک همراه است، گفت: جاده ها لغزنده، اما مسدود نیستند.

برف و کولاک در محور های کوهستانی مهدی شهر، جاده ها لغزنده است

به گزارش خبرنگاران از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی شهر ضمن بیان اینکه از بعدازظهر آدینه محور های مهدی شهر با باران، برف و کولاک همراه بوده است، ابراز داشت: طبق گزارش راهداری با کوشش کارکنان این سازمان هیچ یک از محور های این شهرستان مسدود نیست و همگی بازگشایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه محور های منتهی به این شهرستان به دلیل بارش لغزنده هستند، اضافه نمود: از رانندگان تقاضا می گردد چنانچه تعجیل به سفر ندارند در شرایط نامساعد آب و هوایی از حضور از جاده ها پرهیز نمایند و در صورت الزام به انجام حتماً تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

فرماندار مهدی شهر بابیان اینکه شهمیرزاد-فولا محله- کیاسر و شهمیرزاد-چاشم- خطیر کوه با برف و کولاک گزارش شدند، ابراز داشت: رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از سرعت و سبقت مواردی که در این شرایط نامساعد آب و هوایی از بروز سوانح رانندگی جبران ناپذیر جلوگیری کند.

میقانی اضافه نمود: اگرچه هلال احمر، راهداری و پلیس راه در طی راستا فعال و به مسافران خدمات لازم را ارائه خواهند کرد، اما به مسافران توصیه می گردد که با توجه به برف و کولاک در منطقه سفر خود را به روز دیگری موکول نمایند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2195

به "برف و کولاک در محور های کوهستانی مهدی شهر، جاده ها لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و کولاک در محور های کوهستانی مهدی شهر، جاده ها لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید