برنامه سفر 1 روز بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، در تور بانکوک برای این که یک روز خود را به خوبی سپری کنید نیاز به یک برنامه سفر کامل دارید.  بانکوک شهری است که باید در طبیعت آن راه بروید و گردش کنید و غذاها و میوه های متنوع و خوشمزه آن را امتحان نمایید.

برنامه سفر 1 روز بانکوک

خیابان خائو سان بانکوک

وجود مغازه‌های زیاد، غذاهای خیابانی، رستوران‌های بین المللی، دست فروش‌ها و کوله گردها باعث محبوبیت هر چه بیشتر این خیابان در  بین گردشگران تور بانکوک باعث شده است تا بسیاری از مردم آخر هفته‌ها برای گردش به این خیابان مراجعه کنند.

قایق سواری در رودخانه بانکوک

سوار بر قایق شوید و دل به رودخانه چائو فرایا بسپارید، این گردش تجربه ای زیبا و آرامش بخش برای شماست، اگر سوار تاکسی های آبی شوید قیمت چندانی هم ندارد می توانید با پرداخت 20 بات، یک بار بالا و پایین رودخانه را  در تور بانکوک قایق سواری کنید.

عبادتگاه وات آرون بانکوک

گردش در تور بانکوک با مراجعه به قصر بزرگ و عبادتگاه نزدیک آن وات پو که مجسمه خوابیده مشهور در آن قرار گرفته است، تمام می‌شود. خانواده سلطنتی در قصر زندگی نمی‌کنند و از آن تنها برای کارهای دولتی رسمی استفاده می‌کنند. در هنگام بازدید از این قصر باید بدانید که نمی‌توانید به داخل هیچ کدام از ساختمان‌های قصر مراجعه نمایید چرا که تنها گشت و گذار در باغ‌ها و عبادتگاه‌های آن ارزش مراجعه به این کاخ زیبا را دارد، دیدن طراحی و معماری زیبای این کاخ واقعا برای شما جالب خواهد بود و اگر علاقه داشتید، می‌توانید ساعت‌ها به جزئیات بکار رفته در این ساختمان زیبا نگاهی بیاندازید.

انتشار: 15 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 15

به "برنامه سفر 1 روز بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر 1 روز بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید