برگزاری رویداد فناورانه در صنعت نفت، ارائه 650 احتیاج

به گزارش تور چین ارزان، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری رویداد فناورانه در حوزه صنعت نفت اطلاع داد و گفت: در این رویداد که از روز 27 بهمن ماه شروع به کار می نماید، تا به امروز بالغ بر 650 احتیاج فناورانه از سوی 40 شرکت فعال در صنعت نفت ارائه شده است.

برگزاری رویداد فناورانه در صنعت نفت، ارائه 650 احتیاج

به گزارش خبرنگاران، سیاووش ملکی فرد در نشست خبری امروز صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه نمود: این صندوق به عنوان تامین نماینده اقتصادی شرکت های دانش بنیان و مولود قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان وظیفه دارد که با ابزارها و خدمات اقتصادی از این شرکت ها حمایت کند.

وی برگزاری رویدادهای فناورانه را در راستای توسعه بازار محصولات دانش بنیان دانست و خاطر نشان کرد: در این رویدادها از یک طرف متقاضیان فناوری و از سوی دیگر عرضه نمایندگان فناوری حضور دارند.

ملکی فرد ادامه داد: بر این اساس تا به امروز 12 رویداد در حوزه های مدیریت پسماند، آتش نشانی، فضایی، قضایی، فولاد، خودرو، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و صنعت گاز از سوی این صندوق برگزار شده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری 70 نشست ارائه احتیاجمندی ها را از دستاوردهای این رویدادها مطرح کرد و گفت: 680 شرکت دانش بنیان در این رویدادها حضور داشتند، ضمن آن که دو هزار نشست مذاکرات تجاری سازی برگزار شده است.

ملکی فرد، تعداد تفاهم نامه های امضا شده در این رویدادها را بالغ بر هزار تفاهم نامه نام برد که به گفته وی، 30 درصد از این تعداد تبدیل به قرارداد شده است.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه صنعت نفت در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه، گفت: تا به امروز در این رویداد 750 نفر ثبت نام و 375 شرکت برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی نموده اند. از این تعداد 228 شرکت، دانش بنیان هستند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این که زمان ثبت نام در این رویداد همچنان باز است، خاطر نشان کرد: بر این اساس امیدواریم تعداد شرکت های دانش بنیان حاضر در این رویداد افزایش یابد.

ملکی فرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالغ بر 650 احتیاج فناورانه از سوی 40 شرکت فعال در صنعت نفت به این رویداد ارسال شده است که این احتیاجها در حوزه های بومی سازی و حمایت از فراوریات ساخت داخل، تجهیزات و قطعات، مواد شیمیایی، خدمات، پلتفورم ها و نرم افزارها بوده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور 10 شتابدهنده در رویداد این صندوق اطلاع داد و اضافه نمود: تعداد محدودی از شرکت ها دستاوردهای خود را در بخش ویژه ای از این رویداد عرضه می نمایند.

ملکی فرد در ادامه به بیان بعضی از حمایت های این صندوق از شرکت های دانش بنیان اشاره نمود و یادآور شد: بعضی از حمایت های این صندوق بلاعوض هستند که از آن جمله می توان به تسهیلات اخذ استانداردها اشاره نمود.

به گفته وی، 70 درصد از هزینه های اخذ استاندارد به شرکت های دانش بنیان اعطا می گردد و در صورتی که اخذ استانداردها هزینه های بالایی را بطلبد، ما تسهیلات با نرخ 4 درصد در قالب وام فراوری نمونه اولیه اعطا می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 999

به "برگزاری رویداد فناورانه در صنعت نفت، ارائه 650 احتیاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد فناورانه در صنعت نفت، ارائه 650 احتیاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید