بزرگ ترین بازار ترکیه، بازار کاپالی چارشی

به گزارش تور چین ارزان، بازار کاپالی چارشی استانبول | Kapali Carsi

بدون شک دیر یا زود مقصد شما به استانبول خواهد افتاد! استانبول هم که یکی از مناسب ترین بازارهای دنیا را برای خرید کردن در اختیار دارد پس چرا با آن آشنا نشوید؟! بازار کاپالی چارشی استانبول در واقع منطقه ای است که از بازار بزرگ استانبول شروع می شود و تا بازار معروف ادویه استانبول امتداد یافته است. این بازار سابقه ای تاریخی در خرید و فروش انواع و اقسام اقلام مصرفی از گذشته های دور تا به حال بوده است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، بازار کاپالی چارشی استانبول را بهتر بشناسیم.

بزرگ ترین بازار ترکیه، بازار کاپالی چارشی

همه چیز درباره بازار کاپالی چارشی استانبول

بازار کاپالی چارشی استانبول که به آن بازار بزرگ هم می گویند، یکی از جذاب ترین مکان هایی است که در استانبول وجود دارد! می پرسید چرا؟! زیرا در این مکان هم می توان خرید کرد و هم ساعت ها گشت و گزار کرد و با استانبول واقعی آشنا شد. بازار بزرگ استانبول یا به عبارتی دیگر بازار کاپالی چارشی استانبول دارای 65 خیابان سر پوشیده است که روی هم رفته 4 هزار مغازه، کافه، رستوان، مسجد و محوطه باز را شامل می گردد.

بر اساس استناد به کتب تاریخی و یافته های باستان شناسان و کارشناسان، بازار کاپالی چارشی استانبول قدیمی ترین و بزرگ ترین بازار سر پوشیده در سراسر دنیا است که در آن انواع مغازه ها در زیر یک سقف گرد هم آمده اند. یادتان باشد که سمج ترین فروشندگان دنیا نیز در این بازار وجود دارند. شما هنگامی که در این بازار به قصد خرید وارد شدید، باید خیلی مهارت شناخت جنس و همچنین مهارت چانه زدن داشته باشید. زیرا همه مغازه داران این بازار، در فروشندگی بسیار مهارت دارند و شما را متقاعد خواهند کرد تا از آن ها خرید کنید. پیشنهاد می کنیم که در زمان ورود به این بازار یک نفس عمیق بکشید و حالت دفاعی به خودتان بگیرید که زیاد جرات نزدیک شدن به شما پیدا نکنند.منبع: الی گشت

انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 354

به "بزرگ ترین بازار ترکیه، بازار کاپالی چارشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین بازار ترکیه، بازار کاپالی چارشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید