تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، بهزاد ولی زاده گفت: بر اساس ماده 3 قانون جامع کنترل دخانیات هرگونه تبلیغ و تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی ممنوع است و انجام این کار بر اساس قانون 44 میلیون تومان جریمه دارد.

تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

او ادامه داد: هرگونه تبلیغ با هدف تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی مانند سیگار و عنبر نسارا ممنوع است و تخلف محسوب می شود. اگر شرکتی عنبر نسارا را مانند سیگار تولید کرده به فروش برساند و بر روی پاکت های آن تبلیغاتی مبنی بر درمان انواع بیماری ها را درج کند، تخلف کرده است.

ولی زاده تاکید کرد: هر اقدامی که باعث شود تا مردم به سمت مصرف محصولات دخانی بروند مصادیق اصلی تخلف محسوب می شود و افراد متخلف مشمول جریمه و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت اضافه نمود: متاسفانه تبلیغات محصولات اینترنتی در فضای مجازی افزایش پیدا کرده است که بر اساس قانون مشمول جریمه خواهند شد.

ولی زاده گفت: در حال حاضر هیچ محصول دخانی مانند عنبر نسارا و سیگار از سازمان غذا و دارو مجوز عرضه و مصرف نگرفته اند و تبلیغ اینگونه مواد تخلف محسوب می شود.

منبع: فرارو

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1825

به "تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید