تب سنجی مسافران در مبادی ورودی سلماس انجام می گردد

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تب سنجی در تمامی مبادی ورودی شهرستان اجرایی می گردد.

تب سنجی مسافران در مبادی ورودی سلماس انجام می گردد

مرتضی اصغری امروز 24 اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان و ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کروناویروس شهرستان سلماس گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان از طرف ایستگاه رختار- روستای مغاجوق- میدان آذربایجان- ورودی از طرف ارومیه با در نظر دریافت مکانی برای قرنطینه در مبادی ورودی شهرستان انجام و از وارد شدن نمونه های مشکوک به کرونا به سلماس جلوگیری می گردد.

اصغری بیان نمود: چنانچه نمونه های مشکوک به کرونا وارد شهرستان شد در بدو ورود برای 14 روز قرنطینه می شوند و وسایل نقلیه آن ها ضبط می گردد.

وی اضافه کرد: در آستانه نوروز بعضی از مشاغل مانند دست فروشان، مجاز به انجام هیچ گونه فعالیتی نیستند.

فرماندار سلماس گفت: پایانه عمومی مسافربری شهرستان از امروز شنبه 24 اسفند تا اطلاع بعدی تعطیل و انجام هرگونه تردد مسافری در آنها ممنوع شد.

اصغری اظهار کرد: همشهریان در این ایام با پرهیز از حضور پرتراکم در بازار و اماکن خرید و فروش نسبت به تامین سلامت خود حساس باشند و در عین حال خریدهای ضروری خود را از مراکز کم تراکم انجام دهند.

به گزارش خبرنگاران؛ تا کنون 8 مورد بیمار مشکوک به کرونا در سلماس بستری شده اند که از این میان 5 نفر بر اساس یافته های آزمایشگاهی بطور قطعی مبتلا به کروناویروس هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1137

به "تب سنجی مسافران در مبادی ورودی سلماس انجام می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تب سنجی مسافران در مبادی ورودی سلماس انجام می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنجی مسافران در مبادی ورودی سلماس انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید