تداوم سیر کاهشی کرونا در استان کرمانشاه

به گزارش تور چین ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تداوم سیر کاهشی کرونا در استان اطلاع داد و گفت : این انتظار هست که با همکاری مردم این سیر کاهشی شتاب بیشتری بگیرد.

تداوم سیر کاهشی کرونا در استان کرمانشاه

به گزارش ، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تداوم سیری نزولی کرونا در استان گفت : این سیر کاهشی فرایند کندی دارد، اما همین فرایند کند هم برای ما امیدوار نماینده و شادمان نماینده است.

او گفت : قطعا چنانچه مردم همکاری داشته باشند و دستورالعمل ها با شدت و دقت بیشتری رعایت گردد، این سیر کاهشی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مرادی از برنامه ریزی برای راه اندازی 34 مرکز تجمیعی جهت واکسیناسیون کرونا در سطح استان اطلاع داد و اضافه کرد: از این تعداد هشت مرکز در شهرستان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر راه اندازی هرچه سریعتر این مراکز اضافه کرد: احتیاج داریم تا سرانجام هفته آینده این مراکز در سطح استان راه اندازی شوند.

او ادامه داد: هریک از این مراکز احتیاجمند 150 جایگاه و 15 سیستم رایانه هستند که در زمینه تامین این تجهیزات دستگاه های دیگر و به ویژه دانشگاه های استان باید پای کار بیایند.

مرادی گفت: احتیاج داریم دستگاه شوک، و اتاق احیا و اورژانس هم در محل واکسیناسیون حضور داشته باشد.

او اضافه کرد: به همین دلیل از هلال احمر می خواهیم یک دستگاه آمبولانس برای هر مرکز اختصاص دهد چرا که نمی توانیم از آمبولانس های اورژانس برای این کار استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هنوز زیرساخت های نسخه نویسی الکترونیک در استان به طور کمال فراهم نشده گفت: این انتظار را داریم به طریقی مصوب گردد که تا سرانجام اردیبهشت در این زمینه مهلت داده گردد، چرا به علت نبود زیرساخت ها امکان صدور نسخه الکترونیکی نیست و همین امر موجب می گردد مردم مجبور شوند هزینه ها را آزاد پرداخت نمایند که در این شرایط بسیار برای آن ها مشکل ساز خواهد بود

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2056

به "تداوم سیر کاهشی کرونا در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم سیر کاهشی کرونا در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید