تظاهرات آلمان ها ضد نژادپرستی

به گزارش تور چین ارزان، بیش از 25 هزار آلمانی روز شنبه در شرق این کشور علیه نژادپرستی تظاهرات کردند.

تظاهرات آلمان ها ضد نژادپرستی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هزاران آلمانی روز آدینه از سرتاسر این کشور به شهر درسدن در شرق آلمان رفتند تا در آنجا با برپایی تظاهراتی مخالفت خود را با نژادپرستی اعلام نمایند.

بر اساس گزارش ها دست کم 25 هزار نفر در تظاهرات امروز که توسط گروه غیر قابل تفکیک سازماندهی شده بود مشارکت کردند. سال گذشته تظاهرات مشابه با حضور حدود 250 هزار نفر برگزار شده بود.

سازمان دهندگان تظاهرات در بیانیه ای اعلام کردند: ما می خواهیم نشان دهیم مردم بیشتری در جبهه همبستگی در مقایسه با جبهه نفرت وجود دارند.

در این تظاهرات نمایندگانی از چند سازمان و گروه های مختلف حضور داشتند که از جمله می توان به نمایندگان کلیسا، اتحادیه های کارگری، پزشکان و دانشجویان پزشکی، سیاستمداران، محققان، هنرمندان و فعالان محیط زیست اشاره نمود.

این تظاهرات پیش از برگزاری انتخابات مجلس ایالت های ساکسونی و براندنبرگ در روز اول سپتامبر و انتخابات ایالت تورنجیا در 27 اکتبر انجام می گردد.

بر اساس نظرسنجی ها انتظار می رود که حزب راست افراطی آلترناتیو بتواند آرای بیشتری را به خود اختصاص داده و از حزب حاکم صدر اعظم آلمان پیشی بگیرد.

حزب آلترناتیو پس از انتخابات عمومی مجلسی در سال 2017 که توانست به مجلس راه بیابد، با مواضع ضد مهاجرتی و اسلام هراسی خود، عرصه سیاسی آلمان را با چالش روبرو نموده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 538

به "تظاهرات آلمان ها ضد نژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات آلمان ها ضد نژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید