آشنایی با تفریحات مالزی

به گزارش تور چین ارزان، مالزی یکی از زیباترین کشورهای آسیایی است که در بین گردشگران ایرانی هم محوبیت بالایی دارد. یکی از دلایل سفر با تور مالزی، تفریحات شادی است که در این کشور برای گردشگران مهیا شده است.

آشنایی با تفریحات مالزی

در مالزی همه جور تفریحات سالم و ناسالم که شما فکرش را بنمایید،وجود دارد اما گاهی اوقات بعضی از تفریحات سالم به صورت اجبار برای شما پیش میاید که چاره ایی جز تفریح ندارید یکی از تفریحات اجباری که برای ایرانیها خیلی رایج است،گم شدن در اتوبانها و خیابانهای مالزی است.این گم شدن در اتوبانها و خیابانها مالزی واقعا تبدیل به یک تفریح و عادت شده و باور بفرمایید خیلی لذت بخش می‌باشد.

یکی دیگر از مراکز تفریحی در کشور مالزی، سان وی لاگون می باشد سان وی لاگون نام مجموعه ای است سیاحتی دیدنی که از مهمترین تفریحات آبی مالزی به شمار میرود که با فراهم آوردن امکانات خوب تفریحی و گردشگری تور مالزی در سالهای اخیر بالاترین رتبه جذب گردشگر را از آن خود ساخته است. مجموعه توریستی سان وی لاگون در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا که در غرب شهر کوالالامپور و در فاصله 15 دقیقه ای از مرکز شهر قرار دارد قیمت مراکز تفریحی در مالزی با توجه بازدیدکنندگان آن متفاوت است.

بهترین مراکز تفریحی تور مالزی

  • موزه اسباب بازی پنانگ
  • پارک مرلیون سنگاپور
  • پارک آبی سان وی لاگون
  • اکواریوم klcc کوالالامپور
  • بلندیهای گتینگ مالزی
  • پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی
انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 46

به "آشنایی با تفریحات مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید