توصیه بالاک به ورنر برای خروج از فرم فعلی اش

به گزارش تور چین ارزان، هافبک پیشین چلسی به هموطن خود در این تیم انگلیسی توصیه ای برای خروج از شرایط فعلی اش کرد.

توصیه بالاک به ورنر برای خروج از فرم فعلی اش

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیمو ورنر که در تابستان اخیر در ازای 47.5 میلیون یورو از لایپزیگ به چلسی پیوست، پس از آغاز خوبی که در این تیم انگلیسی داشت، در ادامه دچار افت شد. این مهاجم آلمانی که تا سال 2025 با چلسی قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی آمار 9 گل زده و 7 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

میشائیل بالاک 44 ساله که خود بین سال های 2006 تا 2010 برای چلسی بازی می کرد، درباره مهاجم 24 ساله آبی پوشان لندنی گفت: ورنر آغاز خیلی خوبی در چلسی داشت، اما اگر شما به عنوان مهاجم پیروز به گلزنی نشوید، این روی اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد. من بر این باورم که بازی در چلسی در کل برای تیمو خیلی سخت است چون او به سبک بازی متفاوتی در لایپزیگ عادت داشت.

وی اضافه کرد: تیمو در لایپزیگ فضای بیشتری پیش روی خود داشت. چلسی تیمی است که مالکیت زیادی از توپ را در اختیار دارد و می خواهد بر حریفش تسلط داشته باشد و حالا با وجود توماس توخل حتی شاید این موارد بیشتر هم گردد. شاید ورنر باید روی سبک بازی اش بیشتر کار کند و سعی کند خودش را در موقعیت های بهتر قرار دهد.

هافبک پیشین تیم های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن صحبت هایش را اینطور ادامه داد: به عنوان مهاجم البته خیلی مهم است که هم تیمی ها هم شما را در زمین پیدا نمایند و اگر این اتفاق بیفتد تیمو می تواند فرم و شکل قدیمی اش را پیدا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1764

به "توصیه بالاک به ورنر برای خروج از فرم فعلی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه بالاک به ورنر برای خروج از فرم فعلی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید