ثبت نام ایرانی های متقاضی کار در کشور آلمان ، اولویت ها و نحوه ثبت نام اعلام شد

به گزارش تور چین ارزان، دفتر راهنمایی و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان متقاضیان کار در آلمان را با اولویت رشته های علوم کامپیوتر و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری ثبت نام می نماید.

ثبت نام ایرانی های متقاضی کار در کشور آلمان ، اولویت ها و نحوه ثبت نام اعلام شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

خبرنگاران: دفتر راهنمایی و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان با همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متقاضیان کار در آلمان را با اولویت رشته های علوم کامپیوتر و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، الکترونیک و پرستاری ثبت نام می نماید. دفتر راهنمایی و حمایت از نیروی کار ایرانی آلمان می کوشد ضمن توانمندسازی متخصصان ایرانی در سطح بین المللی، زمینه تبادل تجارب و دانش فنی و همکاری شرکت های آلمانی و ایرانی را فراهم کند.

ثبت نام در سامانه حمایت و راهنمایی نیروی کار در آلمان لزوما به منزله پذیرش برای اعزام نیست و پس از ارزیابی، افراد واجد صلاحیت انتخاب و پس از آنالیز مدارک کاری و تحصیلی، دفتر اشتغال ایران و اروپا آن ها را ثبت نام می نماید. متن اطلاعیه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این مجموعه موجود است.

مدیر دفتر راهنمایی و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان به کارجویان توصیه می نماید قبل از هر تصمیمی حتما تحقیق و برنامه ریزی نمایند. او همچنین از الزام یادگیری یک زبان خارجی به عنوان مهم ترین عامل موفقیت در این راستا یاد کرد و اضافه نمود به همین منظور مشاوره ها و آموزش های خاصی در نظر گرفته شده است که افراد منتخب را توانمند می نماید.

مدیر دفتر راهنمایی و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان درباره محدودیت ظرفیت پذیرش این طرح گفت: در این دوره، اولویت با پرستاران و متخصصان کامپیوتر، به ویژه برنامه نویسان است و با وجود دقت در انتخاب و آموزش های متعدد در راستا، نهایتا کوشش و دانش تخصصی کارجویان مهم ترین عامل موفقیت آن ها است.

متقاضیان می توانند به منظور آگاهی از شرایط و ضوابط پذیرش و تکمیل فرم کاریابی در آلمان به وب سایت دفتر حمایت و راهنمایی نیروی کار در آلمان به نشانی www.Fuia.ir مراجعه نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 513

به "ثبت نام ایرانی های متقاضی کار در کشور آلمان ، اولویت ها و نحوه ثبت نام اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام ایرانی های متقاضی کار در کشور آلمان ، اولویت ها و نحوه ثبت نام اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید