جانشین رنو ساندرو به بازار آمد، عکس

به گزارش تور چین ارزان، جانشین رنو ساندرو با طراحی هیجان انگیز و موتورهای بنزینی، هیبرید، گازسوز و برقی در راه است. در ادامه بیشتر با خودرو جایگزین Sandero آشنا شوید.

جانشین رنو ساندرو به بازار آمد، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش گجت نیوز، خودروساز رومانیایی داچیا که تحت مالکیت رنو واقع شده است، در پی این است تا یک خودرو کاملاً تازه را به عنوان جانشین داچیا/رنو ساندرو روانه بازار کند. ساندرو جزو محصولات شناخته شده رنو در ایران است که به عنوان نسخه هاچ بک مجذوب کننده تر ال 90 به بازار کشور راه پیدا نموده بود. در اخبار خودرو بعضی جزئیات از این خودرو جانشین ساندرو افشا شده است؛ مثلاً این که در کلاس کراس اوورهای ساب کامپکت قرار می گیرد و عرضه آن در سال 2027 هدف گذاری شده است.

معرفی جانشین رنو ساندرو

شنیده ها حکایت از این دارند که خودرو تازه داچیا قرار است جایگزین نسخه استپ وی داچیا ساندرو گردد. ساندرو استپ وی بین محصولات پیروز داچیا جا می گیرد و در واقع دو سوم کل فروش ساندرو را به خود اختصاص داده است. این نسخه با ارتفاع بالاتر شکل و شمایلی شبیه به کراس اوورها دارد، ولی از آنجا که کماکان در دسته هاچ بک ها جا می گیرد، نمی تواند مستقیماً با کراس اوورهای ساب کامپکت بازار اروپا رقابت کند. به نظر می رسد زیرمجموعه رنو هم میخواهد با عرضه یک کراس جمع و جور تازه، این خلا را پر کند.

نسل سوم داچیا داستر یا همان رنو داستر مدل 2024 هم کراس اوور ساب کامپکت به شمار میرود، اما از آنجا که مقدار آن به اندازه محسوسی افزایش پیدا نموده است، امکان عرضه یک کراس اوور این چنینی دیگر با ابعاد کوچک تر وجود خواهد داشت. داستر 4343 میلی متر طول دارد، ولی فضا برای یک شاسی بلند کوچک تر با طول کمتر (مثلاً 4150 میلی متر) مهیا است. باید ذکر کرد که داچیا علاوه بر این ها عرضه یک شاسی بلند بزرگ تر با نام بیگستر در سال 2025 را رسماً در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین رنو ساندرو مبتنی بر پلتفرم CMF-B گروه رنو ساخته می گردد که پیش از این داستر، لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی بر اساس آن ساخته شده اند. بعلاوه احتمال داده می گردد این خودرو با مجموعه متنوعی از پیشرانه ها شامل پیشرانه های بنزینی، هیبرید خفیف، هیبرید و گازسوز عرضه گردد. بعلاوه احتمال عرضه نسخه تمام برقی از آن وجود دارد. البته تعیین نیست که سیستم محرکه این ماشین تازه داچیا دو دیفرانسیل یا فقط دیفرانسیل جلو خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1403 بروزرسانی: 19 تیر 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2601

به "جانشین رنو ساندرو به بازار آمد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین رنو ساندرو به بازار آمد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید