12 کاور برتر گلکسی A24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرم مصنوعی

به گزارش تور چین ارزان، گلکسی A24 سامسونگ به عنوان گوشی میان رده نو و جایگزین گوشی هوشمند گلکسی A23 سامسونگ با قابلیت ها و طراحی مدرن تر به کاربران معرفی شده تا زنجیره به روزرسانی گوشی های میان رده سامسونگ در سری A همچنان ادامه پیدا کند. اگر به تازگی این گوشی را خریداری نموده اید و یا قصد خرید آن را دارید، اصلا این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در این مطلب به آنالیز 12 کاور برتر و مجذوب کننده گلکسی A24 سامسونگ موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم و لیستی از برترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید.

12 کاور برتر گلکسی A24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرم مصنوعی

کاور مدل A24-MY

کاور مدل A24-MY، اولین محصولی است که در این مطلب به معرفی و آنالیز آن می پردازیم. این کاور که طراحی بسیار مجذوب کنندهی دارد، برای کاربران گوشی هوشمند گلکسی A24 سامسونگ روانه بازار شده و از کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این کاور گلکسی A24 سامسونگ از جنس پلاستیک TPU ساخته شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاوم است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. وزن این محصول حدود 20 گرم است و این یعنی که وقتی گوشی هوشمند خود را درون این قاب قرار می دهید، به هیچ عنوان سنگین نمی گردد و عملاً وجود آن را احساس نخواهید کرد.

ساختار این کاور از نوع شفاف بوده که جلوه ای زیبا به گوشی شما می بخشد و در عین حال نیز به طور یکپارچه از همه بخش های آن به خوبی مراقبت می نماید. این قاب محافظ به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و کاربران به راحتی می توانند از امکانات گوشی هوشمند خود استفاده نمایند. این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و آسان می توان گوشی را درون قاب قرار داد یا از آن خارج کرد. در بخش داخلی این کاور گلکسی A24 سامسونگ، پوشش میکروفایبر تعبیه شده تا بدنه گوشی دچار خط وخش نگردد.

کاور کوکو مدل Space

اگر علاقه مند هستید تا کاور گوشی هوشمند شما، طراحی زیبای آن را در عین محافظت کامل برایتان به نمایش بگذارد، باید از قاب های محافظ شفاف استفاده کنید و در این زمینه کاور کوکو مدل Space را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید برای خود در نظر بگیرید. این کاور گلکسی A24 سامسونگ از پلاستیک نرم و TPU ساخته شده که نرمی و لطافت بسیار خاصی دارد و حس بسیار خوبی را هنگام در دست گرفتن کاربران، به آن ها القا می نماید. از لحاظ وزنی باید اشاره کنیم که سنگینی وزن این محصول حدود 30 گرم است و هیچ محدودیتی برای حمل ونقل کاربران ایجاد نمی نماید.

کاور کوکو مدل Space، یک کاور قابل شست وشو است و در صورت کثیفی به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید. بعضی گاردهای محافظ از نظر لبه ها حرف زیادی برای گفتن ندارند ولی این مدل به لطف استفاده از لبه های ضخیم می تواند به خوبی در برابر ضربات از گوشی محافظت کند. بسیاری از کاربران نگران آسیب رسیدن به ماژول دوربین هستند ولی این کاور محافظ اطراف ماژول دوربین برآمدگی قابل توجهی دارد و بنابراین حتی اگر از پنل پشتی روی زمین بیفتد، ماژول دوربین متحمل آسیب زیادی نخواهد شد. این محصول اثر انگشت و لکه های چربی را به خود جذب نمی نماید و فرآیند نصب بسیار ساده و آسانی دارد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی

مدل سیلیکونی از برند بادیگارد، یک قاب با کیفیت ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A24 سامسونگ است که در بلندمدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب های موجود در بازار حفظ خواهد نمود. شرکت بادیگارد برای فراوری این محصول از پلی کربنات استفاده نموده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی دارد. وزن این کاور محافظ حدود 15 گرم است و کاربران با نصب آن روی گوشی هوشمند خود، عملاً هیچ تغییر محسوسی را احساس نخواهند کرد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید. برش های انجام شده برای این کاور با دقت انجام شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. اگر به طراحی این کاور سیلیکونی دقت کنید، لبه های برجسته آن را در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین گوشی می بینید که وقتی گوشی را روی یک سطح صاف قرار می دهید، اجازه تماس این دو بخش مهم را با آن سطح را نمی دهند. بخش داخلی این کاور با پوشش میکروفایبر پوشانده تا بدنه گوشی دچار خط وخش نگردد. این محصول مقاوم در برابر آب، در طیف رنگی گسترده ای در فروشگاه خبرنگاران به فروش می رسد.

کاور دیامانته مدل Shafaf Rd

کاور دیامانته مدل Shafaf Rd، جزو کاورهای محافظ شفاف است که با استفاده از آن می توانید هم از رنگ اصلی قاب گوشی خود لذت ببرید و هم از بابت محافظت از گوشی هوشمند خود اطمینان حاصل کنید. این محصول که از پلاستیک نرم و TPU فراوری شده، مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارد. بعلاوه ژله ای بودن لبه های این کاور گلکسی A24 سامسونگ تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نگردد. این محصول وزن بسیار سبک 25 گرمی دارد و در استفاده طولانی مدت از گوشی به هیچ عنوان آزاردهنده نخواهد بود. این کاور محافظ به شدت انعطاف پذیر است و به سادگی می توان گوشی را درون آن قرار داد و یا آن را خارج کرد.

کاور دیامانته مدل Shafaf Rd به لطف طراحی لبه های برآمده اش، به خوبی از ماژول دوربین محافظت می نماید و صرفا لنز دوربین ها را می توانید مشاهده کنید. بنابراین هیچ خط و خشی روی بخش ماژول دوربین باقی نمی ماند. با بهره گیری از این محصول، دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی ماند. برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی استفاده کنید. این قاب در چهار گوشه خود کپسول های هوا دارد که به عنوان یک ضربه گیر بسیار خوب عمل می نمایند. پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم و مقاومت در مقابل گرد و غبار، از دیگر ویژگی های این کاور محافظ به شمار می رود.

کاور سامورایی مدل Foxy

برند سامورایی، یکی از برترین و معروف ترین شرکت های فراورینماینده قاب به شمار میرود که محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می نماید. کاور سامورایی مدل Foxy نیز یکی از برترین قاب های این شرکت محسوب می گردد که ساختاری نیمه شفاف دارد و شکل ظاهری گوشی را پنهان نمی نماید. در عین حال مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ضربه و خط و خش دارد تا بدین ترتیب خیال کاربر از این بابت آسوده باشد. بعلاوه این قاب از لبه های برجسته ای برخوردار است تا سیستم دوربین و نمایشگر گوشی هنگام قرارگیری روی سطح صاف، به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی نشوند. این محصول از جنس پلاستیک TPU و پلاستیک سخت فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها بسیار مقاوم است.

کاور سامورایی مدل Foxy به لطف ساختار نیمه شفافش در برابر لکه های اثر انگشت و ذرات چربی بسیار مقاوم است و از این بابت هیچ مسئله ای وجود ندارد. این محصول حدود 50 گرم وزن دارد و انعطاف پذیری بالایش موجب می گردد تا فرآیند نصب و خارج سازی آن، به ساده ترین شکل ممکن صورت بگیرد. پورت شارژ این کاور گلکسی A24 سامسونگ بسیار دقیق برش داده شده تا برای شارژ کردن گوشی احتیاج به خارج کردن کاور محافظ نباشد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این کاور سامورایی، خاصیت ضدتعریق بودن آن است و همین موضوع باعث می گردد تا دستان شما هنگام استفاده از گوشی عرق نکند.

کاور لاین کینگ مدل 3daeenasor

در بین کاورهای محافظ گلکسی A24 سامسونگ، مدل های خاص و فانتزی نیز وجود دارد که در این مطلب به معرفی چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت. کاور لاین کینگ مدل 3daeenasor، یکی از کاورهای فانتری گلکسی A24 سامسونگ است که طراحی مجذوب کننده و بامزه ای دارد و برای کاربران نوجوان، گزینه بسیار ایده آلی به شمار می رود. این محصول از جنس پلاستیک نرم و TPU فراوری شده که فوق العاده انعطاف پذیر است و کاربران به سادگی می توانند گوشی هوشمند خود را درون این کاور قرار دهند و یا آن را خارج نمایند. این کاور محافظ ساختاری شفاف دارد و بدین ترتیب طراحی زیبای گوشی هوشمند شما از نگاه ها دور نخواهد ماند. وزن این کاور حدود 30 گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی شما اضافه نمی نماید.

کاور لاین کینگ مدل 3daeenasor، به طور همه جانبه از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و کیفیت ساخت و دوام بسیار خوبی نیز دارد. این محصول در برابر آب مقاوم است و در صورت کثیفی به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید. طراحی خاص پوشش بیرونی این کاور محافظ موجب شده تا گوشی هنگام کار کردن از دست کاربران سر نخورد و بعلاوه پوست دست آن ها عرق نکند. این محصول لکه های ناشی از اثرات انگشت و گرد وغبار را نیز دفع می نماید. برش انجام شده برای پورت ها و دکمه ها با دقت بسیار بالایی انجام شده اند و برای بهره گیری از این موارد هیچگونه مزاحمتی را ایجاد نمی نماید. در نهایت باید به لبه های برجسته این قاب برای محافظت بیشتر از سیستم دوربین و نمایشگر گوشی اشاره کنیم.

کاور گاردتک اساک مدل Dcamp

بسیاری از کاربران تمایل دارند تا با استفاده از کاورهای جان سخت، از گوشی هوشمند خود به برترین شکل ممکن محافظت نمایند. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، می توانید کاور گاردتک اساک مدل Dcamp را برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد و از تمام بخش های گوشی شما محافظت می نماید. این کاور گلکسی A24 سامسونگ از مواد PU و TPU فراوریه شده که کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر خط وخش ها کاملا مقاوم است. این محصول استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط را دارد و وزن 30 گرمی آن، گوشی شما را سنگین نمی نماید.

کاور گاردتک اساک مدل Dcamp مجهز به درب کشویی جهت محافظت از سیستم دوربین نیز است تا اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این درب کشویی تا حد امکان از انتقال ضربه به سیستم دوربین جلوگیری می نماید. این کاور محافظ بعلاوه دارای یک نگه دارنده دو حالته مخفی است که می تواند گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارد و یا می گردد از آن به عنوان یک هولدر رومیزی استفاده کرد. بعلاوه این حلقه نگهدارنده با داشتن حالت آهن ربایی می تواند به خوبی روی هولدرهای آهنربایی داخل خودرو نیز بچسبد. مقاومت در برابر آب، لبه های برجسته برای محافظت از نمایشگر و دسترسی آسان به درگاه های گوشی، از دیگر ویژگی های مثبت این کاور جان سخت گلکسی A24 به شمار می رود.

کاور لئون مدل Shain Yo

کاور لئون مدل Shain Yo، طراحی ساده و در عین حال بسیار مجذوب کنندهی دارد و در دست گرفتن آن حس بسیار خوشایندی را به کاربران القا می نماید. این محصول از جنس پلاستیک سخت و TPU فراوری شده تا مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی از خود نشان دهد. در حاشیه های این کاور نوارهای رنگی تعبیه شده که مجذوب کنندهیت خاصی به طراحی این کاور بخشیده اند. لئون برای دکمه های این کاور از پوشش فلزی استفاده نموده تا خیال کاربران از این بابت نیز راحت گردد.

همین جنس پوشش نیز روی لنزهای دوربین این کاور قرار گرفته تا کاربران احتیاجی به خرید محافظ لنز دوربین نداشته باشند. وزن این محصول بسیار سبک است و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید. به لطف طراحی استاندارد این کاور گلکسی A24 سامسونگ، محل قرارگیری پورت های گوشی به صورت بسیار دقیقی برش خورده و کاربران برای کار با این امکانات گوشی هیچ محدودیتی ندارند. این محصول دوام بسیار بالایی دارد و دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی در اثر استفاده زیاد نخواهد شد.

کیف کلاسوری کلومن مدل CHAMOiS

هواداران کاورهای کلاسوری می توانند کیف کلاسوری کلومن مدل CHAMOiS را برای خرید خود در نظر بگیرند. این محصول باکیفیت که از چرم مصنوعی و پلاستیک TPU فراوری شده، بسیار سبک و نرم است و می تواند از گوشی شما در برابر انواع و اقسام ضربات و صدمات ناشی از سقوط، خط وخش و مواردی از این دست مراقبت کند. این کاور محافظ قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد و در بخش داخلی آن نیز جایگاه هایی برای قرارگیری کارت های بانکی تعبیه شده است. این محصول ضد اثر انگشت و چربی گریز است و مگنت قوی آن، به خوبی دو طرف کاور را به هم می چسباند. از دیگر ویژگی های این کاور محافظ می توان به لبه های برجسته برای محافظت از دوربین و نمایشگر، پوشش نرم داخلی و طراحی ارگونومیک آن اشاره نمود.

کاور بادیگارد مدل Style

کاور بادیگارد مدل Style، یک کاور بسیار شیک و در عین حال مقاوم است که از جنس پلی کربنات فراوری شده و وزن 15 گرمی آن، مسئله ای از بابت حمل و نقل کاربران به وجود نمی آورد. حاشیه های کاور یا دور لنز دوربین در قاب کاور بادیگارد مدل Style تقویت شده اند و با لبه های 0.5 میلی متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می دهد. این کاور گلکسی A24 سامسونگ در برابر آب و ضربات مقاوم است و برش انجام شده برای پورت ها و دکمه های آن نیز با دقت بسیار بالایی انجام شده اند. در کل اگر در پی یک قاب مجذوب کننده هستید که وقتی آن را در دست می گیرید حس خوبی به شما منتقل کند، این کاور یکی از برترین گزینه های در دسترس است.

کاور سانی لند مدل Kuromi

کاور سانی لند مدل Kuromi، از دیگر مدل های فانتری و بامزه برای کاربران است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و در عین حال از تمام بخش های گوشی هوشمند شما به خوبی مراقبت می نماید. این محصول از پلاستیک نرم و TPU ساخته شده و حدود 35 گرم وزن دارد. طرح عروسکی پنل پشتی این کاور محافظ به خوبی چاپ شده و با طراحی برجسته ای که دارد، از برخورد لنز دوربین شما با سطوح مختلف جلوگیری می نماید. بعلاوه وجود لبه های برجسته در حاشیه نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، امکان آسیب به آن ها را به حداقل می رساند.

علاوه بر این، باید اشاره کنیم قسمت پورت و اسپیکر به خوبی برش خورده و کاربران برای دسترسی به این بخش ها مسئله ای نخواهند داشت. ساختار این کاور از نوع مات است و به همین علت اثر انگشت و ذرات ریز چربی را به خود جذب می نماید. از دغدغه های کاربران در خصوص کاورهای سیلیکونی می توانیم به رنگ پریدگی طی مرور زمان اشاره کنیم که خوشبختانه این کاور چنین مسئله ای ندارد و تا مدت ها با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

کاور زوبینا مدل waffle

در نهایت مقاله برترین کاورهای محافظ گوشی هوشمند گلکسی A24 سامسونگ را با معرفی و آنالیز کاور زوبینا مدل waffle به سرانجام می رسانیم. در نگاه اول طراحی بسیار مجذوب کننده و بامزه پنل پشتی این گوشی بسیار خودنمایی می نماید. این محصول از جنس پلاستیک سخت، پلاستیک نرم و چرم مصنوعی فراوری شده تا در عین زیبایی و داشتن انعطاف پذیری بالا، از تمام بخش های گوشی هوشمند شما از جمله نمایشگر و سیستم دوربین به خوبی محافظت کند. وزن این کاور محافظ حدود 30 گرم است، بنابراین به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید.

اگر به حاشیه های کاور زوبینا مدل waffle دقت کنیم، لبه های این محصول به شکل برآمده طراحی شده اند تا از آسیب رسیدن به نمایشگر و سایر بخش های گوشی تا حد امکان جلوگیری نمایند. کیفیت چاپ استیکرهای مجذوب کننده این کاور بسیار عالی است و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان کم رنگ نمی گردد. بعلاوه برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی بدون محدودیت استفاده کنید. ساختار مات این کاور محافظ نیز موجب می گردد تا ذرات چربی و اثر انگشت روی آن دیده نگردد. این کاور محافظ ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خطو خش محافظت می نماید.

سخن سرانجامی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 12 کاور برتر و باکیفیت گوشی هوشمند تازه سامسونگ یعنی گلکسی A24 پرداختیم. البته برای این گوشی کاورهای بسیار بیشتری به فروش می رسد که با مراجعه به سایت خبرنگاران می توانید آن ها را مشاهده نموده و برترین گزینه ممکن را برای خرید خود انتخاب کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2539

به "12 کاور برتر گلکسی A24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرم مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 کاور برتر گلکسی A24 سامسونگ؛ از سیلیکونی تا چرم مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید