جهانگیری: فراوری برق غیرممکن است، مصرف برق را کاهش دهید!

به گزارش تور چین ارزان، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اضافه شدن فراوری برق غیر ممکن است، زیرا تمام نیروگاه های کشور با تمام ظرفیت ممکن در حال فراوری هستند، گفت: وزارت نیرو باید فاصله میان فراوری و مصرف را کم کند.

جهانگیری: فراوری برق غیرممکن است، مصرف برق را کاهش دهید!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص نتایج جلسه فوق العاده روز گذشته با موضوع حل مسائل قطعی برق اظهار کرد: نتیجه جلسه به این بستگی دارد که شما آثار آن را ببینید، اگر شما دیدید شرایط بهتر شده، بدانید که نتایج تصمیم گیری ها موثر بوده است.

جهانگیری گفت: برق از موضوعاتی است که به زندگی همه مردم ارتباط دارد و مردم هم روی این مساله حساسیت دارند بنابراین باید در این خصوص توضیحات کامل ارائه گردد.

وی ادامه داد: اضافه شدن فراوری برق غیر ممکن است، زیرا تمام نیروگاه های کشور با تمام ظرفیت ممکن در حال فراوری هستند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط سد ها برای ما خیلی مهم است، گفت: در پاییز پیش بینی می گردد که وضع بارندگی خوب نباشد بنابراین باید به آب شرب مردم به دقت توجه کرد تا با مشکل روبرو نگردد.

جهانگیری تاکید نمود: سقف و حجم فراوری برق تعیین است و تنها اندازه مصرف افزایش پیدا می نماید.

وی اضافه نمود: باید کوشش کرد تا آنجایی که ممکن است، مصرف کاهش پیدا کند. وزارت نیرو باید فاصله بین فراوری و مصرف را کم کند. یعنی باید کمبود ها را به گونه ای مدیریت کند تا آثار سیاسی، مالی و اجتماعی آن به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2020

به "جهانگیری: فراوری برق غیرممکن است، مصرف برق را کاهش دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: فراوری برق غیرممکن است، مصرف برق را کاهش دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید