حجم مبادلات بازرگانی و تجاری ایران و عمان افزایش می یابد

به گزارش تور چین ارزان، رئیس اتاق بازرگانی استان مسندم کشور عمان با اشاره به ارتباطات و تشابهات فرهنگی عمان و ایران گفت: با برطرف قانونی موانع و انجام تسهیلات لازم حجم مبادلات بازرگانی و تجاری ایران و عمان افزایش می یابد.

حجم مبادلات بازرگانی و تجاری ایران و عمان افزایش می یابد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، الرئیسی در دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان به راه های تعامل و ارتباطات محبت آمیز مشترک میان ایران و عمان، اشاره کرد و گفت: نشست های متعددی با هدف گسترش همکاری های مشترک مالی میان دو کشور و استحکام مبادلات مالی و تجاری برگزار می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: تمام کوشش خود را در راستای افزایش حجم مبادلات بازرگانی و تجاری میان دو کشور، در اتاق بازرگانی و صنایع عمان انجام و تسهیلات لازم را در جهت موانع مختلف به وسیله قانون فراهم می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان مسندم عمان به تفاهم نامه امضا شده اشاره نمود و گفت: منتظر اجرای تمامی بندهای منعقد شده میان دو طرف هستیم که این تحقق این امر نیازمند تعامل و همکاری کارگروه هاست.

الرئیسی با تاکید بر همکاری و استفاده از بنادر 2 کشور در جهت توسعه، برگزاری نمایشگاه توانمندی های هرمزگان در مسندم عمان را حاصل کوشش و همکاری های مشترک میان اتاق بازرگانی و دفتر همکاری مالی عمان در هرمزگان مطرح نمود که نتایج مثبتی را در پی داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 645

به "حجم مبادلات بازرگانی و تجاری ایران و عمان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم مبادلات بازرگانی و تجاری ایران و عمان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید