حل مسائل پرداخت وام دانشجویان علمی کاربردی، اعتبارات دو برابر شد

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، کیانوش بهرهی شامگاه یکشنبه در جمع روسای مراکز علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته 4 میلیارد تومان اعتبار برای یک سال تحصیلی وام دانشجویی از صندوق رفاه اخذ کردیم که قسمت اعظم آن جذب شد، گفت: خوشبختانه 82 درصد اعتبارات وام دانشجویی در لرستان جذب شد.

حل مسائل پرداخت وام دانشجویان علمی کاربردی، اعتبارات دو برابر شد

وی یادآور شد: سال گذشته 440 میلیون تومان اعتبار وام دانشجویی برای لرستان در نظر گرفته شده بود که بیش از 361 میلیون تومان آن جذب شد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه سال جاری برای نیم سال اول 4 میلیارد تومان اعتبار وام دانشجویی گرفته ایم که دو برابر سال گذشته است، اضافه کرد: در لرستان برای نیم سال اول 455 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بهرهی با اشاره به اینکه از اول آبان ماه تا آخر آذر ماه بازه زمانی برای ثبت وام دانشجویی است، یادآور شد: مشکل اساسی که به وجود آمد بحث افتتاح حساب بانک قرض الحسنه مهر بود که به دلیل نداشتن اساسنامه صورت نگرفت و برای پرداخت وام دانشجویی دچار مشکل شدیم.

وی با بیان اینکه امروز در این رابطه جواب مثبت گرفتیم و قرار است روند پرداخت وام دانشجویی به روال گذشته برگردد و افتتاح حساب جدید وجود ندارد، توضیح داد: مسائل این حوزه ظرف فردا و پس فردا حل می گردد و در بازه زمانی کم خاتمه آذر ماه باید کوشش گردد وام دانشجویی در استان ها جذب گردد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه اگر متقاضی وجود داشته باشد، میزان اعتبارات وام دانشجویی نیز بیشتر می گردد، اضافه کرد: مبلغ وام دانشجویی برای هر نیم سال به 500 هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 255

به "حل مسائل پرداخت وام دانشجویان علمی کاربردی، اعتبارات دو برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل پرداخت وام دانشجویان علمی کاربردی، اعتبارات دو برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید