خانواده ها این تفریحات پوکت را از دست ندهند!

به گزارش تور چین ارزان، جزیره پوکت برای هر نوع سن و سالی حتی بچه ها تفریحات مختلفی دارد، پس اگر با خانواده به پوکت سفر می کنید خیال تان از این بابت راحت باشد.

خانواده ها این تفریحات پوکت را از دست ندهند!

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پوکت در کشور تایلند واقع شده و به واسطه سواحل بکر و معرکه، آب و هوای عالی و جاذبه های گردشگری متعدد توانسته به یکی از قطب های گردشگری این کشور تبدیل گردد. نکته جالب اینجا است که همه اعضای خانواده می توانند از ماجراجویی های مهیج گرفته تا تماشای چشم اندازهای فوق العاده، موزها و گالری ها را به اتفاق هم تجربه نمایند. در ادامه تعدادی از این تفریحات معرکه را به شما معرفی می کنیم.

1. کانو سواری

خلیج فانگ نا (Phang Nga Bay) یکی از زیباترین نقاط جهان است که علاوه بر مناظر آهکی عجیب و حیرت آور، غارها، تونل ها و تالاب های متعددی دارد. تورهای کانو سواری مختلفی در این منطقه وجود دارد که از نظر راستا، مدت زمان تور و سایز کانوها متفاوت هستند، به هر حال با انتخاب یکی از این تورها می توانید از جزیره فانگ انگا مشهور به جیمز باند، هانگ (Hong) و پاناک (Panak) دیدن نموده و محو تماشای صحنه های طبیعی مسحورنماینده آنها شوید.

2. موزه تریک آی

موزه تریک آی (Trick eye) در واقع یک نمایشگاه نقاشی سه بعدی است که به لطف تصاویر هیجان انگیزش، اوقات خوشی را برای کل خانواده رقم می زند. این موزه در ساختمانی دو طبقه واقع شده و گالری آن شامل حدود 100 منظره نقاشی و حکاکی است، در این مناظر از تکنیک خطای دید استفاده شده تا بازدیدنمایندگان را به یک جهانی غیرواقعی بامزه ببرند.

3. بان تیلانکا

در حومه شمالی شهر پوکت، خانه ای سه طبقه را خواهید دید که به صورت وارونه ساخته شده است. حتی کلیه میزها، جایگاه ها و مبلمان خانه بان تیلانکا (Baan Teelanka) نیز واژگون بوده و روی سقف قرار دارند که با آن ها می توان عکس های خانوادگی جالبی گرفت، ضمناً به باغ مارپیچ زیبای حیاط نیز سری بزنید. اتاق اسرار هم در نوع خود جالب است، چراکه باید با پیدا کردن علائم و حل کردن معما راهی برای خروج از آن پیدا کنید.

4. پارک دینو

پارک دینو (Dino) فرصتی ایده آل برای خانواده ها فراهم نموده تا از یک بازی مینی گلف لذت ببرند. در این محل شاهد کپی موجودات پیش از تاریخ در سایز واقعی شان خواهید بود. علاوه بر این هر سوراخ گلف، تم خاصی داشته و نمایی متفاوت از جهانی باستان را نشان می دهد. اگر علاقه ای به دایناسورها ندارید، می توانید به سراغ مینی گلف پاتونگ یا مینی گلف ادونچر پوکت بروید.

5. فانتاسی شو

در صورتی که دوست دارید شبی را با تماشای هنر آکروبات بازها، کمدین ها، حیوانات نمایشی و شوهای جادویی خوش بگذرانید، سری به فانتاسی شو (FantaSea Show) بزنید. اجراهای اینجا علاوه بر نمایش جذابیت و زیبایی تایلند، سنت های غنی و باستانی تایلندی را نیز معرفی می نمایند و از آنجا که با جدیدترین تکنولوژی و جلوه های ویژه همراه شده اند، لذت مضاعفی را برای شما به ارمغان می آورند.

6. پرواز هانومان

اگر عاشق این هستید که از ارتفاع 40 متری بالای جنگل پرواز کنید، پیشنهاد می کنیم پرواز هانومان (Flying Hanuman) را امتحان کنید. این تفریح هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند و گردشگران می توانند با زیپ لاین ها از فراز جنگل کاتو (Kathu) عبور نمایند. از آنجا که این زیپ لاین ها به طور منظم از نظر فرسودگی کنترل می شوند، پس جای نگرانی نیست، ضمناً سکوهای چوبی نیز مطمئن بوده و به کابل های بسیار قوی متصل هستند.

7. آکواریوم پوکت

جزیره گردی شما وقتی کامل می گردد که از ماهی های آکواریوم پوکت (Phuket Aquarium) دیدن کنید. این آکواریوم با وجود هزاران موجود دریایی گرراستای، رنگارنگ و عجیب و غریب بیشتر از همه مورد علاقه کوچک ترها خواهد بود، چرا که می توانند از فاصله ای نزدیک این حیات دریایی شگفت انگیز را تماشا نمایند.

8. اتاق معما

در بازی معمایی سی دقیقه مهلت فرار (Minutes to Escape30)، شما نقش مجرمی را دارید که باید در عرض 30 دقیقه با مال دزدی فرار کنید. در دو اتاق با تم های مختلف، علائم و معماهایی وجود دارد که برای برنده شدن باید در زمان مقرر آن ها را حل کنید. این بازیِ سرشار از هیجان، مناسب خانواده ها و کار تیمی است.

9. پارک پرندگان

طراحی فوق العاده پارک پرندگان (Bird Park) به گونه ای است که در ابتدا باید از روی یک پل زیبای چوبی عبور کنید (نمونه آن را در کارتون های دیزنی دیده اید که پروانه های رنگارنگ در اطرافش می چرخند). این پارک روی تپه ای با راستاهای مارپیچ ساخته شده و علاوه بر گیاهان غیر بومی و صدها پرنده زیبا از سراسر مناطق استوایی، شامل یادبودهای عجیب، کافی شاپ و مغازه سوغاتی نیز می گردد.

10. مرکز توانبخشی گیبون

میمون های درازدست (گیبون) به عنوان بخش مهمی از سلامت جنگل به شمار می روند. از آنجا که روی درخت زندگی نموده و از میوه ها و دانه ها تغذیه می نمایند، مقداری از دانه ها را در راستا حرکت خود به زمین ریخته و به این ترتیب به گسترش گونه های مختلف درختان یاری می نمایند. یک سازمان غیردولتی در سال 1992 تشکیل شد تا میمون هایی را که در قفس بودند، تربیت نموده و شانس برگشت به حیا ت وحش را برای آن ها ایجاد کند. هنگام بازدید از مرکز توانبخشی گیبون (Gibbon Rehabilitation Centre) نباید فراموش کنید که مثل باغ وحش امکان لمس کردن یا غذا دادن به این میمون ها وجود ندارد، اما یک تجربه آموزشی جذاب به خصوص برای بچه ها به شمار می رود.

منبع: کجارو / phuket.com
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 384

به "خانواده ها این تفریحات پوکت را از دست ندهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ها این تفریحات پوکت را از دست ندهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید