خبرنگاران جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش با 29 عنوان برنامه برگزار می گردد

به گزارش تور چین ارزان، تهران- خبرنگاران- رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با تشریح برنامه های جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، از صعود به 29 قله کشور توسط کوهنوردان ارتش در روز 21 فروردین اطلاع داد.

خبرنگاران جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش با 29 عنوان برنامه برگزار می گردد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی با تبریک سال جدید به تشریح برنامه های ورزشی ارتش بمناسبت 29 فروردین روز ارتش پرداخت و گفت: با توجه به این که سال جاری 29 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان است لذا برنامه ریزی ها به گونه ای اجرا شده که از اول فروردین جشنواره روز ارتش در دو بخش مسابقات مجازی و مسابقاتی بصورت حضوری انجام گردد.

وی گفت: در ایام نوروز، هر روز مسابقاتی را در رشته های مختلف به وسیله کانال های فضای مجازی وابسته به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش بینی کردیم که خانواده عظیم ارتش با شرکت در این مسابقات و ارسال عکس و فیلم های یک دقیقه ای ضمن پر کردن اوقات فراغت می توانند از جوایز نقدی این مسابقات نیز برخوردار شوند.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش همچنین از برگزاری مسابقاتی در رشته های تیراندازی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، صخره نوردی و... در ویژه بانوان و مردان از 8 فروردین اطلاع داد.

وی همچنین صعود به 29 قله کشور توسط اکیپ های 20 نفره از کوهنوردان ارتش در روز 21 فروردین به مناسبت بیست و دومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی اطلاع داد.

سرتیپ دوم فولادی گفت: هیات کوهنوردی ارتش در سالی که گذشت 68 دوره و کلاس تخصصی کوهنوردی برگزار و 50 مرحله صعود به قله های بالای 4 هزار متر کشور در فصول مختلف سال انجام داد که این خود یک رکورد قابل قبول در فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی محسوب می گردد.

وی در انتها درباره احتمال برگزاری مسابقات ارتش های دنیا (سیزم) در سال 1400، اضافه نمود: سال جاری هنوز ابلاغیه جدیدی در مورد لغو یا برگزاری این مسابقات وجود ندارد، هر چند در این زمینه برنامه ریزیهای لازم انجام شده و رشته های اعزامی تعیین شده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره و همچنین معرفی برترین های ورزش ارتش در سال 99 همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در 29 فروردین ماه برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1841

به "خبرنگاران جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش با 29 عنوان برنامه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش با 29 عنوان برنامه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید