خبرنگاران شرکت چینی برای سرمایه گذاری در قرچک اعلام آمادگی کرد

به گزارش تور چین ارزان، تهران - خبرنگاران - یک شرکت صنعتی کشور چین با حضور در قرچک و دیدار با مسئولان این شهرستان تمایل خود را برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک خاطرنشان کرد.

خبرنگاران شرکت چینی برای سرمایه گذاری در قرچک اعلام آمادگی کرد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، یک شرکت صنعتی کشور چین روز چهارشنبه با حضور در قرچک و دیدار با فرماندار این شهرستان، تمایل خود را برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک اعلام نمود.

مدیر شهرک صنعتی قرچک در حاشیه بازدید این گروه تجاری از منطقه مالی این شهرستان به خبرنگار خبرنگاران گفت: این گروه از صنعتگران کشور چین در زمینه فرآوری فروسیلیس فعالیت می نمایند و از توان مالی و تولیدی بالایی برخوردارند.

حامد افشار نادری گفت: سرمایه گذاران این شرکت با حضور در شهرک صنعتی قرچک، از امکانات و زیرساخت های شهرک بازدید کردند برای استقرار در این منطقه اعلام آمادگی کردند.

وی توضیح داد: وضعیت نهایی استقرار این گروه در شهرک صنعتی قرچک به برگزاری جلسات کارشناسی و تعامل مناسب با مسئولان استانی احتیاج دارد تا با به دست آمدن توافق نهایی و پذیرش خواسته های دو طرف، زمینه فعالیت آنها در این منطقه مالی فراهم گردد.

افشار نادری گفت: نزدیکی شهرک صنعتی قرچک به تهران، دسترسی آسان به مسیرهای مواصلاتی شرق کشور، محور قم گرمسار و نیز مجاورت با راه آهن سراسری تهران مشهد از جمله عواملی است که باعث استقبال بسیار خوب سرمایه گذاران در استقرار در شهرک صنعتی قرچک شده به طوری که هم اکنون اراضی فاز نخست این شهرک به اتمام رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر 850 قرارداد برای احداث واحدهای صنعتی و تولیدی در فاز نخست این شهرک منعقد شده که از این تعداد، 70 واحد با بیش از 3 هزار فرصت شغلی مشغول به کار می باشند.

مدیر شهرک صنعتی قرچک اضافه کرد: هم اکنون 300 واحد صنعتی با اخذ جواز، در مرحله احداث مکان استقرار می باشند.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

تهرام/7254/ / 6139

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 386

به "خبرنگاران شرکت چینی برای سرمایه گذاری در قرچک اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت چینی برای سرمایه گذاری در قرچک اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید