خرید در بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، خرید یکی از جاذبه‌های اصلی کشور تایلند در شهر زیبای بانکوک است. بانکوک مقصد خوبی برای خرید است. هر محصولی که فکرش را بکنید در مراکز تجاری بانکوک به فروش می‌رسند.

خرید در بانکوک

خرید از سنترال ورلد (CentralWorld) در تور تایلند

این مجموعه‌ی تجاری بزرگ، تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش در بانکوک را برای شما فراهم می‌کند. در این مجموعه محصولات متنوعی از جمله لباس‌های برندهای مشهور، گجت‌های روز، کتاب، ابزار و وسایل منزل، لوازم تزیینی عرضه می‌گردد. بانک، سالن‌های زیبایی، غذاخوری‌های عالی و پیست اسکیت روی یخ هم در این مجموعه وجود دارد. این مرکز، بزرگترین مرکز خرید تایلند و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا می‌باشد. در تور تایلند می‎توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی می‌باشند.

مرکز خرید MBK در تور تایلند

این مرکز خرید بزرگ بانکوک، هر روز میزبان تعداد زیادی خریدار چه توریست و چه از اهالی شهر است. این مرکز هشت طبقه، 2000 فروشگاه دارد که محصولات متنوعی از جمله لباس، زیورآلات، کیف، محصولات چرمی، ساک و چمدان، ابزار و وسایل خانه، تلفن همراه و وسایل دیجیتال، دوربین، لوازم التحریر و محصولات فرهنگی و... می‌فروشند. این مرکز از سال 1986 فعالیت می‌کند و البته به اندازه‌ی همسایه‌اش یعنی مرکز خرید سیام پاراگون لوکس نیست. در نتیجه محصولات ارائه شده در آن، ارزان‌تر می‌باشد.

بازارهای شناور در تور تایلند

معمولا همه‌ی مسافران بانکوک دوست دارند از این بازارهای شناور و رنگارنگ دیدن کنند. بعضی از آنها موفق می‌شوند اما بیشتر آنها از این کار صرف نظر می‌کنند. دوری راه، قیمت تورها و همین طور صبح خیلی زود بیدار شدن از دلایلی هستند که باعث می‌شود گردشگران این بازارهای دیدنی را از دست بدهند. چه کسی دوست دارد حتی در تعطیلات هم ساعت 5 صبح از خواب بیدار شود.

بازارهای شبانه بانکوک در تور تایلند

بازارهای شبانه در بانکوک، بیشتر شبیه به کارناوال هستند. محصولات متنوع، غذاهای خیابانی و محلی و موسیقی زنده بخشی از این بازارهای پرجنب وجوش و زیبا هستند. در این بازارها به جای محصولات برندهای معروف و فروشگاه‌های شیک، زندگی عادی مردم شهر جریان گرفته است. در این بازارها قدم بزنید و صنایع دستی و سوغاتی‌های کوچک خریداری نمایید.

انتشار: 8 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 37

به "خرید در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید