دشوارترین بازی را با پیکان داریم، باوجود اصرارها لیست خرید ندادم

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالیم پس از سه، چهار ماه تعطیلی بازی می کنیم. ماه های خیلی بدی برای فوتبال پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شکر تصمیمات خوبی گرفته شد. با اینکه بازیکنان تمرینی نداشتند اما با آغاز دوباره تمرینات، فرصت کافی داشتیم. کوشش کردیم کارهای تاکتیکی و بدنی انجام دهیم و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم. بازیکنان نسبتاً آماده هستند، اما صد درصد نه.

دشوارترین بازی را با پیکان داریم، باوجود اصرارها لیست خرید ندادم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با رادیو تهران تبادل نظر می کرد، درباره بازی با پیکان تهران اضافه نمود: ملاقات خیلی حساسی با پیکان داریم. این تیم در انتهای جدول است، اما مربی و بازیکنان خوبی دارد. مسابقه دشواری داریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم، از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. پیکان به دنبال کسب امتیاز است. با جایگاهی که این تیم در قعر جدول دارد، در این مسابقه می جنگند. کار سختی داریم.

وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم و محروم هستند که باید با این شرایط کنار بیاییم. البته هیچ تیمی در اولین بازی نمی تواند کامل آماده باشد. باید چند بازی بگذرد تا در شرایط ایده آل مسابقه قرار بگیریم.

گل محمدی درباره غایبان این تیم گفت: از شرایط ایجاد شده راضی بودم و مسائل دیگر چون نیامدن اوساگونا را داشتیم. پروازی از نیجریه نبود و استوکس را هم قبلاً از دست دادیم. بشار رسن هم دیر به ما اضافه شد و محمد انصاری را از دست دادیم. جای انصاری واقعا مقابل پیکان خالی خواهد بود.

وی ادامه داد: دو مصدوم دیگر هم داشتیم که به این بازی رسیدند. البته مهدی ترابی هم چهار کارته است و بازی با پیکان را از دست داد. به همین خاطر با 4-5 غایب به میدان می رویم.

گل محمدی درباره نگرانی تیم ها از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توضیح داد: بابت پروازها نگران هستم. شرکت های هواپیمایی پروازها را کاملا پر می نمایند. در فضای بسته ای همچون هواپیما، خطرات زیادی وجود دارد. از این جهت احساس نگرانی می کنم. پروتکل ها رعایت نمی گردد و این می تواند برای همه مسافران مشکل ساز باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره اختلاف 10 امتیازی این تیم با رقبا در لیگ برتر توضیح داد: هر روز درباره این مسئله با بازیکنان صحبت می کنم. 10 امتیاز اختلاف داریم، اما دلیلی بر قهرمانی نیست. به آنها گفتم مهم ترین بازی ما با پیکان است.

وی راجع به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تاکید نمود: نمی توانم نظر دقیق بدهم و این موضوع به تیم آنتورپ بستگی دارد. بیرانوند بلیت گرفته بود برود که برگشت. نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما بیرانوند قرار است برود. اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم و این موضوع به تصمیم تیم بلژیکی بستگی دارد.

گل محمدی درباره شایعه خداحافظی سید جلال حسینی در انتها فصل با فوتبال یادآور شد: حسینی اینقدر خوب تمرین می نماید که هیچ کدام از ما به خداحافظی او در انتها فصل فکر نمی کنیم. عده ای می خواهند حاشیه درست نمایند و بی ربط صحبت می نمایند. در هر تیمی کار می کنم، اصرار دارم کسی دنبال حاشیه نباشد و سرمان در کار خودمان است. صحبتی درباره خداحافظی حسینی نشده و ما 11 بازی داریم. دلیلی ندارد درباره این مسائل صحبت کنیم و تیم را به حاشیه ببریم. او یکی دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

وی راجع به شرایط بشار رسن توضیح داد: او 17، 16 روز دیرتر به مجموعه تیم اضافه شد و پس از یک هفته تمرینات اختصاصی به تمرینات گروهی اضافه شد. بشار تاثیر گذار است اما شرایط بدنی ایده آلی ندارد.

گل محمدی درباره تقدیر از علی کریمی در تمرین تیم رسانه ورزش هم، گفت: عادل فردوسی پور با من تماس گرفت تا ملاقاتی با اهالی رسانه تازه کنیم. من همواره با رسانه ورزش تمرین می کردم. مراسم تقدیر از کریمی خیلی خوب برگزار گردید. جو خیلی صمیمی در تمرین حاکم بود و از ملاقات با دوستان قدیمی لذت بردیم. علی کریمی از بزرگان فوتبال ما است.

سرمربی پرسپولیس راجع به شایعه پیشنهاد این تیم به برخی از بازیکنان برای فصل بعد، گفت: چند جلسه با مدیران باشگاه درخصوص جابجایی داشتیم که آنها اصرار داشتند لیست نفرات مورد نظرم برای فصل آینده را ارائه کنم. من گفتم تا مسابقات تمام نگردد، وارد جابجایی نمی شوم. بازی های حساسی داریم که ذهن ما را مشغول می نماید. دلیل ندارد ذهن بازیکنان را درگیر کنیم.

گل محمدی اظهار داشت: صحبتی با کریم انصاری فرد نشده است. او بازیکن حرفه ای و بزرگی است و هر تیمی دوست دارد از کریم استفاده کند ولی تا حالا صحبتی با او نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1368

به "دشوارترین بازی را با پیکان داریم، باوجود اصرارها لیست خرید ندادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشوارترین بازی را با پیکان داریم، باوجود اصرارها لیست خرید ندادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید