دهیاران برنامه ریزی برای مدیریت بحران درروستا راموردتوجه قراردهند

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، حسین بختیاری روز چهارشنبه در همایش دهیاران شهرستان اراک در فرمانداری این شهرستان گفت: آمادگی برای بحران های احتمالی در مناطق مختلف و برنامه ریزی برای مواجهه با این بحران ها از اهمیت بسیار برخوردار است و مناطق روستایی نیز در این زمینه مسنثنی نیستند.

دهیاران برنامه ریزی برای مدیریت بحران درروستا راموردتوجه قراردهند

فرماندار شهرستان اراک اضافه کرد: در هر منطقه باید بحران های احتمالی شناسایی گردد و برنامه ریزی برای مواجهه صورت گیرد؛ این مسئله در روستاها نیز باید با جدیت توسط دهیاران دنبال گردد.

بختیاری خاطرنشان ساخت: همچنین باید با اقداماتی در ورودی و خروجی روستاها ،امنیت مناطق روستایی را ارتقا دهیم و از پیش آمدن مسائل احتمالی جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان اراک بیان نمود: در حال حاضر دهیاری های شهرستان اراک از بودجه مطلوب برخوردار هستند و باید از این اعتبار برای انجام اقدامات مهم و اثرگذار استفاده نمایند.

وی ادامه داد: دهیاران بدانند در صورت عدم استفاده از بودجه تخصیصی روستا، قانون جابجایی بودجه را مجاز دانسته، بنابراین باید بهترین بهره گیری را از آن داشته باشند.

فرماندار شهرستان اراک عنوان نمود: می طلبد که دهیاران و شوراهای روستایی تعامل و همکاری داشته باشند و همچنین دهیاران برای اجرای طرح های مورد نظر خود، مصوب شدن این طرح ها در شوراهای روستایی را دنبال نمایند.

در این همایش همچنین شهرام امیری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: با توجه به قرار دریافت در ایام سوگواری حسینی، دهیاران به عنوان مسئول در روستاها با نظارت بر امور امنیت را برقرار نمایند و در این ایام در مناطق روستایی حوزه آنان از برخی اقدامات خرافه گرایانه همچون قمه زنی و... جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 181

به "دهیاران برنامه ریزی برای مدیریت بحران درروستا راموردتوجه قراردهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهیاران برنامه ریزی برای مدیریت بحران درروستا راموردتوجه قراردهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید