راهنمای سفر به استکهلم سوئد

به گزارش تور چین ارزان، سفر به استکهلم، سفری متفاوت است. موسیقی، طراحی، مد و فناوری در اینجا متولد می شوند و نوآوری هایی که در سراسر دنیا گسترش می یابند در اینجا ابداع می شوند. استکهلم همچنین دارای تاریخ غنی معماری مهیج، موزه ها و کاخ های سلطنتی است. کافه های شیک و رستوران های لوکس، شانه به شانه کافه های تاریخی در کوچه پس کوچه ها هستند. این شهر مملو از گالری های مدرن و فروشگاه های عظیم و کوچک و همچنین مغازه های بی نظیر است. با ما همراه باشید تا شما را به سفری خاطره انگیز به استکهلم ببریم.

راهنمای سفر به استکهلم سوئد

سفر به استکهلم

بدون شک سفر بهاستکهلم می تواند خاطره هایی خوب و شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد. این شهر با داشتن پارک های زیبا و چشم نواز و گالری های شیک و همچنین ساختمان های با شکوه و رنگارنگ، سفر به استکهلم می تواند تجربه ای بسیار عالی و به یاد ماندنی برای شما باشد. ضروری است بگوییم که سفر به استکهلم میتواند برای شما خیلی هزینه آور باشد. اما تماشای مناظر آن و از دست ندادن و استفاده کامل از زیبایی های این شهر، از جمله خیابان های تاریخی که هر کس را محو و مجذوب خود می نماید، ارزشمند است و هزینه کردن برای این سفر ارزش خودش را دارد. با رفتن به استکهلم به رویا سفر کنید.

اطلاعات کلی شهر استکهلم

زبان این شهر زیبا سوئدی است، و بهتر است بدانید که واحد پول در این شهر کرون است. در هنگام سفر به استکهلم اگر مسئله ای برای شما پیش آمد، از شماره اضطراری 112 بهره ببرید. این شهر از نظر ساعت یک ساعت و نیم با شهر تهران اختلاف دارد که این ساعت عقب تر از ساعت تهران است. ازفرودگاه هایی که در این شهر وجود دارد می توان به فرودگاه آرلاندا و استکهلم، فرودگاه استکهلم، اسکاوتا و استکهلم و همچنین واستراس نیز اشاره نمود.

تاریخ و تمدن استکهلم

اقوام شمال کشور زیبای سوئد که با نام وایکینگ شناخته می شوند، اقوامی ثروتمند در دوران های گذشته بوده اند، که با حمله به کشور های اروپایی و فتح قسمت های مختلفی از آن کشور ها از معروفیت خاصی برخوردارشده اند. شاید برای تان جالب به نظر بیاید که مردم این کشور به همراه آلمان امروزی، با به دنبال کردن یخ هایی که در 2 هزار سال پیش در شبه جزیره اسکاندیناوی آغاز به آب شدن کردند، از منطقه ای زیبا و جنگلی به همراه دریاچه سر در آوردند. بعد ها این کشور با تشکیل حکومت سلطنتی به کشوری آرام و به دور از هر حاشیه ای با مردمانی آرام تبدیل شد. تا قبل از سال 1850 که صنعت در این کشور هنوز پا نگذاشته بود. مردم این کشور زندگی خود را از راه دامداری سپری می کردند و بعد از ورود صنعت به این کشور، سوئد هم جز کشور های پیشرفته دنیا شناخته شد. در قرن هجدهم به دلبل بالا تر رفتن سطح سواد مردم و تغییر و بهتر شدن شرایط چه از نظر مالی و چه از نظر فرهنگی این کشور به کشور روشنفکری در آن دوره تبدیل شد.

موقعیت جغرافیایی شهر استکهلم

این شهر زیبا یعنی شهر استکهلم در تلاقی دریاچه مالارن و دریای بالتیک است و وسعتی به اندازه 188 کیلومتر مربع دارد. نکته قابل ذکر این است که شهر استکهلم بر روی 14 جزیره ای که همه از راه پل به یکدیگر وصل هستند قرار دارند. این شهر با جمعیت 914 هزار نفر پایتخت کشور سوئد و همچنین عظیم ترین شهر این کشور به حساب می آید.

بهترین زمان سفر به استکهلم

سفر به استکلهم در فصل تابستان را به شما پیشنهاد می کنیم. تا بتوانید به راحتی از زیبایی های این شهر زیبا و جذاب توریستی استفاده تمام و کمال را داشته باشید. با این که در هر فصلی این شهر از زیبایی ها و قشنگی های خاص خود در آن موقع برخوردار است، و زمستان های بسیار زیبا با بارش برف فراوانی دارد، اما اگر برای تنها تفریح و گردش قصد سفر به استکهلم دارید تابستان خنک آن بهترین انتخاب است زیرا در فصل زمستان از هوای خیلی سردی با بارش های زیادی از برف برخوردار است.اما در هر صورت انتخاب زمان سفر به استکهلم به خود شما و هدفی که در سر دارید برمی گردد.

معرفی خوشمزه ترین غذا های استهکلم

پیتیبانا

قطعات خورد شده گوشت دودی و ترکیب پیاز و سیب زمینی با هم، این غذای خوشمزه را برایتان آماده می نماید.

کوفته سوئدی

اگر علاقه مند به خوردن غذاهای معروف استکهلم هستید، حتما این غذای خوشمزه را امتحان کنید. مواد غذایی که استفاده شده در این غذا، از گوشت های مختلف به همراه مربای آریزا و سیب زمینی تشکیل شده است. همچنین توصیه می گردد،گوشت آهو و کوفته گوشت گاو را نیز از دست ندهید.

سوپ نیپونسوپا

اگر شما گوشت خوار نیستید، این سوپ گل رز به شما پیشنهاد می گردد. این سوپ را می توانید در رستوران های مدرن سوئد میل کنید. در میان مردم سوئد هم این سوپ معروف از محبوبیت خاصی برخوردار است.

خوراک گوزن شمالی

کسانی که در شمال سوئد زندگی می نمایند قوم سامی نام دارند. این قوم از قدیم علاقه مند به شکار گوزن های شمالی بوده اند و از گوشت و پوست آن ها استفاده می نمایند.

هزینه های سفر به استکهلم

اقامت

در سفر به استکهلم هزینه اقامت در هر یک از هتل های شیک وبا امکانات زیاد، شبی حدودا 250 کرون است، و نمی توان به راحتی هتل های خیلی ارزان قیمت در این شهر پیدا کرد. هزینه اقامت در هتل های ارزان قیمت شبی 800 تا 1200 کرون است.

هزینه شکم

اگر می خواهید خودتان آشپزی کنید، هزینه 565 کرون را در هر هفته ای کنار بگذارید. غذاهایی مثل پیتزا و ساندویچ ها در این شهر بین 50 تا 90 کرون قیمت دارند.

حمل و نقل

با خرید یک کارت شارژ به مبلغ 20 کرون و شارژ کردن همواره آن می توانید ،از اتوبوس ها و قطار ها و وسایل نقلیه دیگر به صورت شبانه روز بهره ببرید.

جاذبه های استکهلم

کاخ پادشاهی استهکلم

در سفر به استکهلم حتما از این کاخ بازدید کنید. این کاخ در قرن هجدهم و سبک باروک ساخته شده است، و در قدیمی ترین قسمت شهر وجود دارد. و بازدید از این کاخ همه روزه از ساعت 10 الی 5 عصر امکان پذیر است.

خیابان Drottninggatan

اگر قصد خرید در سفر به استکهلم را دارید ،از این خیابان سر بزنید که دارای فروشگاه های بسیار زیبا هست و می توانید خریدی بسیار عالی داشته باشید.

کلیسای استکهلم

این کلیسای زیبا با نمایی بسیار شیک و به همرا کنسرت های متعدد میتواند شما را شگفت انگیز کند.

توصیه های ما به شما

به دلیل هزینه های بالای این شهر خیلی ها این شهر را برای سفر خود انتخاب نمی نمایند ،اما ما به شما توصیه می کنیم، با اقامت در هتل های ارزان قیمت و استفاده از سایت هایی مانند کوچ سفرینگ وآشپزی کرد خودتان از سفر به این شهر لذت ببرید.

2+

منبع: دلتابان
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1636

به "راهنمای سفر به استکهلم سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به استکهلم سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید