رستوران های سامویی

به گزارش تور چین ارزان، امروزه سامویی یک مقصد آشپزی در دنیا است . رستوران در سطح دنیای با سرآشپزهای با استعداد و نوآورانه که بهترین غذاهای سنتی تایلندی و بین المللی را سرو می نمایند . بهترین رستورانهای سامویی طیف گسترده ای از طعم های مختلف به شما ارائه می دهند . ترکیب مواد غذایی تازه با تکنیک های معاصر آشپزی از ویژگی های رستوران های خوب سامویی است . در ادامه بهترین رستوران های سامویی را معرفی نموده ایم .

رستوران های سامویی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بهترین رستوران های سامویی

تعداد و تنوع منحصر به فرد رستورانهای سامویی تضمین می نماید که شما هرگز در این جزیره گرسنه نخواهید ماند ! از طعم های محلی خوشمزه تا غذاهای پنج ستاره بین المللی . هر طعم و مزه ای مناسب ذائقه تان برایتان آماده است . مهم نیست که از کجا هستید یا چه غذایی دوست دارید ، هر طعمی را که بخواهید در سامویی خواهید یافت .

طیف وسیعی از رستوران ها ، کافه ها ، غذاخوری های خیابانی ، فروشندگان ساحلی ، نانوایی ها و اماکن محلی در سامویی وجود دارد . به سمت چاونگ بروید . در این منطقه تعداد زیادی رستوران تحسین شده بین المللی وجود دارد . یا به لامای بروید و غذاهای تایلندی با قیمت های مناسب بخورید . در سامویی رستورانهای شیک زیادی خواهید دید که طعم غذاهایشان تا مدتها در دهانتان باقی خواهد ماند .

اگر به منطقه ناتون بروید غذاخوری های فوق العاده ای خواهید دید که بصورت دایره وار دور هم جمع شده اند و غذاهای مختلفی را به فروش می رسانند . این رستوران ها از ساعت 4 باز می شوند . این رستوران ها از بهترین رستوران های تایلند به شمار می روند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 373

به "رستوران های سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید