روایت محمود دولت آبادی از تماس دفتر رهبری با او؛ گفتم سلام برسانید و بگویید این مملکت تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد

به گزارش تور چین ارزان، محمود دولت آبادی گفت: دو سال پیش از دفتر آقا به من زنگ زدند، گفتم سلام من را برسانید و بگویید که این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد.

روایت محمود دولت آبادی از تماس دفتر رهبری با او؛ گفتم سلام برسانید و بگویید این مملکت تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد

به گزاش اعتماد، محمود دولت آبادی در گفت وگو با نشریه آگاهی نو روایتی از تماس دفتر رهبری را مطرح نموده است:

دو سال پیش از دفتر آقا به من زنگ زدند، گفتند چه می خواهید؟ گفتم سلامتی. کارم را انجام می دهم، با نان و پنیر زندگی نموده ام و بلد نیستم طور دیگری زندگی کنم.

گفتند نظر شما چیست؟ گفتم سلام من را برسانید و بگویید که این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد، از این واضح تر بگویم؟ به چه زبانی بگویم دیگر؟ اکنون با آن معیار می گویم این نوع برخورد با مردم تجدید نظر اصولی نیست.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2467

به "روایت محمود دولت آبادی از تماس دفتر رهبری با او؛ گفتم سلام برسانید و بگویید این مملکت تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "روایت محمود دولت آبادی از تماس دفتر رهبری با او؛ گفتم سلام برسانید و بگویید این مملکت تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت محمود دولت آبادی از تماس دفتر رهبری با او؛ گفتم سلام برسانید و بگویید این مملکت تجدیدنظر اصولی احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید