روستای Ban Bang Phlap در بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، روستای Ban Bang Phlap یک روستای کوچک در نزدیکی شهر کانالی، آمفاوا (Amphawa) در بانکوک می‌باشد. در تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و پر از جاذبه هستند.

روستای Ban Bang Phlap در بانکوک

هنگام بازدید از این روستا، در تور بانکوک مدل های زیادی برای تولید پودر نارگیل مشاهده خواهید کرد. بازدیدکنندگان معمولا برای کاوش در این روستا، با دوچرخه سفر می‌کنند. هوا عمدتا گرم بوده اما هنگام دوچرخه سواری، برخورد نسیم خنک را حس خواهید نمود.

در مسیر دوچرخه‌ سواری در تور بانکوک، می‌توانید در باغ‌های میوه توقف داشته و از ترکیب نعنای خشک شده‌ی سبز، پوست پوملوی خرد شده و موز که در شیشه قرار گرفته و زیر نور آفتاب خشک شده است، میل بفرمایید.

بهتر است در تور بانکوک با یک راننده به این روستا رفته و از طریق فرم‌های مختلف حمل و نقل محلی، قطار، اتوبوس یا کشتی‌های کوچک خود را به آنجا برسانید. قطار‌ها معمولا هر یک ساعت یک‌بار از ایستگاه Wong Wian Yai به Maha Chai می‌روند، جایی که شما می‌توانید با پرداخت 3 بات با کشتی‌های کوچک به بن‌لائم بروید. از ایستگاه بن‌لائم با قطار می‌توانید به Samut Songkhram بروید. هزینه آن تنها 10 بات می‌باشد.

در مهمان‌سرای روستایی که دارای محیطی صمیمی، تهویه مطبوع و حمام خصوصی است، می‌توانید اقامت داشته باشید. برای رزرو می‌توانید به اداره گردشگری تایلند ایمیل بزنید، اما بهتر است هماهنگی‌های لازم را از طریق آژانس‌های مسافرتی انجام بدهید.

انتشار: 31 شهریور 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 4

به "روستای Ban Bang Phlap در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای Ban Bang Phlap در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید