تور روسیه: روسیه حامل سلاح اتمی در شبه جزیره کریمه مستقر نموده است

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از یوکرین وایر، دیپلمات های اوکراینی از استقرار 39 حامل سلاح اتمی در شبه جزیره کریمه به وسیله روسیه خبر دادند.

تور روسیه: روسیه حامل سلاح اتمی در شبه جزیره کریمه مستقر نموده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دیپلمات های اوکراینی در وین در این ارتباط اعلام کردند که انواع سلاح های اتمی روسیه و بعضی هواپیماهای این کشور از جمله جنگنده سوخ و-34 و بمب افکن توپولوف -22 با قابلیت حمل سلاح اتمی در شبه جزیه کریمه شدند.

بعلاوه گفته شده که روسیه آماده استقرار مجدد سامانه موشک بالستیک متحرک کوتاه برد اسکندر-ام در این منطقه است و به بازسازی زیرساخت های نظامی برای ذخیره سلاح های اتمی در کریمه ادامه خواهد داد.

پیش تر نیز سفیر اوکراین در آلمان گفته بود که ممکن است کی یف در صورت عدم پذیرش در ناتو، ساخت سلاح هسته ای را برای دفاع از خود برابر روسیه در نظر می گیرد. سفیر اوکراین در آلمان گفت که در صورت عدم عضویت این کشور در ناتو، کی یف ممکن است به سلاح هسته ای تجهیز گردد. سفیر اوکراین افزوده بود که ممکن است کی یف در صورت عدم پذیرش در ناتو، ساخت سلاح هسته ای را برای دفاع از خود برابر روسیه در نظر گیرد.

وزیر دفاع اوکراین نیز پیش از این مدعی شده بود که روسیه، کریمه را برای ذخیره بالقوه سلاح های اتمی آماده می نماید. آندری تاران در سخنرانی در کمیته فرعی دفاعی مجلس اروپا در بروکسل بدون ارائه مستنداتی مدعی شده بود که شاید روسیه در شبه جزیره کریمه سلاح اتمی مستقر کند. وی در ادامه گفت: مسکو برای اطمینان از تأمین اممنیت شبه جزیره کریمه ممکن است به اوکراین حمله کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2139

به "تور روسیه: روسیه حامل سلاح اتمی در شبه جزیره کریمه مستقر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: روسیه حامل سلاح اتمی در شبه جزیره کریمه مستقر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید