روی دوم سکه برای لژیونر ایرانی؛ همه چیز با یک فرصت تغییر کرد

به گزارش تور چین ارزان، تهران (پانا) - مدافع سابق استقلال تهران وضعیتی کاملا متفاوت با چند هفته پیش را سپری می نماید و در جایگاهی قرار گرفته است که بر خلاف گذشته است.

روی دوم سکه برای لژیونر ایرانی؛ همه چیز با یک فرصت تغییر کرد

تا همین چند هفته پیش، سید مجید حسینی مدافع ایرانی ترابوزان اسپور تبدیل به نیمکت نشین ثابت این تیم شده بود و رسانه های ترکیه ای با انتشار گزارش هایی با قاطعیت از حضور این بازیکن ایرانی در لیست فروش زمستانی این تیم خبر می دادند و حتی خبرهایی از احتمال پیوستن مدافع سابق استقلال تهران به تیمی در لیگ برتر بلژیک شنیده شد و شایعاتی هم از وجود پیشنهاد ایتالیایی به گوش می رسید.

اما درست در روزهایی که بحث جدایی سید مجید حسینی از ترابوزان اسپور مطرح بود، توفیق اجباری بر این شد که مدافع ایرانی در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و همین بازگشت به ترکیب اصلی باعث شد تا او نمایشی دور از انتظار داشته باشد، به گونه ای که همین حضور در ترکیب ناگهان روی دیگر سکه را برای مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 از لیست خروج ترابوزان اسپور خارج شده و صندلی دیگری در تفکرات کادر فنی این تیم پیدا کند.

به همین دلیل رسانه های ترکیه ای طی روزهای گذشته خبر داده اند که باشگاه ترابوزان اسپور به صورت جدی در کوشش است تا قرارداد سید مجید حسینی را با افزایش حقوق تمدید کند اما تا به امروز این مدافع ایرانی با پیشنهاد تمدید قرارداد و افزایش دستمزد موافقت نکرده است. قرارداد حسینی با ترابوزان اسپور تا تابستان 2021 اعتبار خواهد داشت و سپس این بازیکن می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر گردد.

البته در این جهت گفته می گردد که سید مجید حسینی با شش پیشنهاد دیگر روبرو است و این احتمال وجود دارد که او با خاتمه قراردادش به عنوان بازیکن آزاد، به یکی از این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد و پس از 3 سال ترابوزان را ترک کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1757

به "روی دوم سکه برای لژیونر ایرانی؛ همه چیز با یک فرصت تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی دوم سکه برای لژیونر ایرانی؛ همه چیز با یک فرصت تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید