جاذبه های ساحل جامتین پاتایا

به گزارش تور چین ارزان، شهر ساحلی پاتایا دارای امکانات رفاهی عالی می‌باشد که باعث شذه گردشگران زیادی با تور پاتایا به بازدید آن بروند. ساحل جامتین کیلومترها سواحل ماسه‌ای است که جاذبه‌های خارق‌العاده‌ای در اطراف آن ساخته‌اند. در این مقاله شما را با جاذبه‌های ساحل جامتین پاتایا آشنا خواهیم کرد.

جاذبه های ساحل جامتین پاتایا

خائو چی چان (Khao Chi Chan) در پاتایا 

در این محل یک مجسمه بزرگ روی صخره ای بزرگ از جنس سنگ آهک کنده‌کاری شده است که با نورپردازی عالی و حرفه ای و جواهرکاری و طلاکاری‌هایی که دارد به یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا تبدیل شده است. معنی لغوی این محل در زبان تایلندی (Khao Chi Chan)، مجسمه بلند مرتبه و درخشان است که به خوبی بر محتوای این محوطه اشاره کرده است. این صخره به کمک لیزر برش داده شده و با دارا بودن ارتفاع 130 متری که دارد، بزرگترین مجسمه کنده‌کاری جهان به شمار می‌رود.

باغ گیاه شناسی نونگ نوچ (NongNooch) پاتایا

این باغ که یکی از شناخته‌شده‌ترین باغ‌های گونه‌های استوایی در جهان به شمار می‌رود، با مساحتی بالغ بر 2.4 کیلومتر مربع، جایزه بهترین طراحی و چشم انداز را دریافت کرده است و دارای تعداد زیادی از گیاهان بسیار زیبا می‌باشد. در این باغ، انواع گونه های درختان و کاکتوس ها از جمله : (cacti)، (bonsais)، درختان تزئینی (topiary)، نخل های استوائی و بیش از 670 گونه ارکیده  در تور پاتایا به چشم می‌خورد.

پارک پاتایا (Pattaya Park)

پارک پاتایا مجموعه‌ای از رستوران‌های 5 ستاره، هتل‌ها، پارک‌های موضوعی و پارک آبی به همراه برج بلندی به ارتفاع 240 متر در قلب پاتایا، از این محل یک  تصویر سمبلیک از شهر و چشم انداز آن ایجاد کرده. در بالای این برج، سه رستوران قرار دارند که با ارائه نمایی 360 درجه از محیط اطراف، تصویری استثنایی اط محیط اطراف را به شما نمایش می‌دهند. در این پارک همچنین امکاناتی برای زیپ لاین (zip-lining down) در نظر گرفته شده است.

انتشار: 3 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 8

به "جاذبه های ساحل جامتین پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های ساحل جامتین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید