ساخت فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا

به گزارش تور چین ارزان، فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آستارا ساخته می گردد.

ساخت فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا

با اعلام آمادگی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان مرزی آستارا فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی ساخته می گردد.

بخش خصوصی آمادگی خود را برای ایجاد سایت چند منظوره پروازهای تفریحی در حد فاصل اسکله آستارا و ساحل صدف به طول یک هزار متر و برای پرواز پاراموتور چرخدار، جایروپلن و پاراگلایدر در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه گردشگری در بین مسافران ورودی به شهرستان آستارا در استان گیلان با نگاه گردشگری و یاری به مدیریت بحران در این شهرستان اعلام نموده است.

جایروپلن، پارگلایدر و پاراموتورهای چرخدار ضمن پرواز در ارتفاع 200 و 500 متری در خدمت مدیریت بحران منطقه خواهند بود و اشتغالزایی برای 70 نفر در این طرح تفریحی و گردشگری به وجود خواهد آمد.

در بازدید میدانی از این طرح تفریحی و گردشگری و در قالب برطرف موارد تولیدی و گردشگری، در همین زمینه مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، فرماندار آستارا، فرمانده هنگ مرزی آستارا و بخشداران بخش مرکزی و لوندویل آستارا بر ضرورت حفظ کلیه مباحث قانونی و زیست محیطی منطقه تاکید کردند.

قربانعلی محمدپور مدیر کل محیط زیست گیلان در این بازدید با تاکید بر اینکه به توسعه گردشگری در شهرستان آستارا علاقه مند هستیم، گفت:

جایروپلن ها در حوزه گردشگری بسیار اثرگذار هستند. این در حالی است که باید موارد زیست محیطی منطقه لحاظ گردد.

قربانعلی محمدپور با بیان اینکه طرح سایت پروازهای تفریحی در آستارا در مرحله کارشناسی به وسیله مسئولان ذیربط است، اعلام کرد که باید اهرم ها و ابزارهای قانونی لازم نیز در بحث گردشگری و توسعه آن در نظر گرفته شوند.

فرماندار آستارا در این بازدید گفت پروازهای تفریحی نقش مهمی در توسعه گردشگری دارند و این طرح در ابعاد مختلف پس از موافقت دستگاه های متولی اجرا خواهد شد.

یونس رنجکش اضافه کرد:

از راهکارهای آبادانی آستارا توسعه گردشگری و خدمات است و در این راستا در حوزه های مختلف از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آستارا یک شهرستان مرزی است و طرح سایت پروازهای تفریحی با رعایت بعضی شرایط ضروری عملیاتی خواهد شد، ادامه داد که پر کردن خلع خدمات تفریحی و بعلاوه اشتغالزایی از اهداف اصلی این اقدام است.

رنجکش اعلام کرد که باید بهره لازم از ظرفیت ایجاد باند پروازهای تفریحی در آستارا به نفع مدیریت بحران منطقه و با توجه به دارابودن منطقه ها صعب العبور و محدودیت راه ارتباطی در منطقه و شناسایی موقعیت ها برد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2379

به "ساخت فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید