ستاره نو بارسلونا با دمپایی معرفی گردید!

به گزارش تور چین ارزان، به نقل از نشریه مارکا، مراسم معارفه دنی آلوس دفاع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای شروع دومین دوره حضورش در نوکمپ امروز (چهارشنبه) در استادیوم خانگی آبی و اناری ها برگزار گردید و شماره 8 تازه کاتالان ها اولین نشست خبری خود پس از بازگشت به کاتالونیا را انجام داد.

ستاره نو بارسلونا با دمپایی معرفی گردید!

دنی آلوس اما با ظاهری که برای حضور در مراسم معارفه اش انتخاب نموده بود، خبرنگاران را غافلگیر کرد. او که البته در طول دوران بازیگری خود با حواشی اش کم طرفداران و رسانه ها را غافلگیر ننموده است، این بار به خاطر ورود به زمین چمن نوکمپ با دمپایی لاانگشتی با وجود پوششی رسمی زیر ذره بین اصحاب رسانه نهاده شد و نشان داد که هنوز هم آن خلق و خویی که در دوره اول حضورش در نوکمپ داشت را حفظ نموده است.

کاری که آلوس انجام داد اما بی سابقه نیست. او سال 2008 هم وقتی از سویا به بارسلونا پیوست با دمپایی در مراسم معارفه اش شرکت نموده بود و ظاهراً به همین علت هم او دوباره این حرکت را انجام داد تا شاید دوره دوم حضورش در بارسا مانند دوره اول پرافتخار باشد.

دنی آلوس ساعاتی پس از انجام این کار شخصاً علت اینکه چرا با دمپایی در مراسم معارفه اش حضور پیدا نموده است را شرح داد. او در یک پیغام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من با دمپایی آمدم چون همانطور که خیلی چیزها ممکن است عوض شوند، خیلی چیزها هم عوض شدنی نیستند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2194

به "ستاره نو بارسلونا با دمپایی معرفی گردید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره نو بارسلونا با دمپایی معرفی گردید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید