سریال موچین به شبکه نمایش خانگی می آید

به گزارش تور چین ارزان، کارگردان سریال موچین گفت: این سریال 13 قسمتی کمدی اجتماعی خانوادگی است که به معضلات خانوادگی و اجتماعی مردم روز جامعه می پردازد.

سریال موچین به شبکه نمایش خانگی می آید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، حسین تبریزی کارگردان و نویسنده با اشاره به فراوری اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی گفت: سریال موچین در 13 قسمت به قلم خودم و گروهی از نویسندگان به نگارش درآمده است.

وی ادامه داد: این سریال کمدی اجتماعی خانوادگی است که به معضلات خانوادگی و اجتماعی مردم روز جامعه می پردازد. این سریال به تهیه کنندگی میثم آهنگرانی و مجریان طرح: جمال گلی و سیروس ذوالفقاری در مرحله پیش فراوری قرار گرفته است.

این کارگردان با اشاره به آغاز زمان فراوری نیز بیان داشت: اگر همه برنامه ریزی هایمان طبق روال پیش رود قرار است اوایل آذرماه فراوری را آغاز کنیم.

تبریزی درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز گفت: هنوز بازیگران این سریال را انتخاب نکردیم و این روزها مراحل پایانی نگارش و انتخاب بازیگر را پشت سر می گذاریم. موچینکار پر بازیگری است و ما نیز قصد داریم تا از بازیگران چهره و مطرح سینما و تلویزیون برای بازی در آن استفاده کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه همه لوکیشن ها در تهران قرار دارند، اضافه نمود: همه لوکیشن های این سریال در تهران قرار دارند و قرار نیست تا غیر از تهران به شهر دیگری سفر کنیم.

حسین تبریزی تا به حال کارگردانی سریال های جاده در دست تعمیر، تا رهایی، قسم، بوی بارون، کیفر، همسرائی و همچنین ساخت تله فیلم های متعددی را برای تلویزیون به عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 673

به "سریال موچین به شبکه نمایش خانگی می آید" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریال موچین به شبکه نمایش خانگی می آید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال موچین به شبکه نمایش خانگی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید