سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند

به گزارش تور چین ارزان، شبکه های اجتماعی در سال های اخیر صندلی ویژه ای در زندگی ما پیدا نموده و بسیار فراگیر شده اند. اما اگر از آن دست افرادی هستید که دل خوشی از شبکه های اجتماعی ندارند، باید بدانید که تنها نیستید و حتی سلبریتی های هالیوودی هم با شما هم نظرند.

سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند

رزیاتو: گرچه چهره های مشهور زیادی در شبکه های اجتماعی فعال هستند، اما سلبریتی هایی هم وجود دارند که از این شبکه ها بیزارند و البته هر کدام دلایل خاص خودشان را برای این مسأله دارند. در ادامه به این سلبریتی ها و دلیل دوری شان از شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون، ستاره سریال محبوب دوستان (Friends) دلیل دوری کردنش از شبکه های اجتماعی را حفظ سلامت روانی خود بیان نموده. آنیستون در سال 2017 در مصاحبه ای با نشریه Vogue گفته بود حضور در شبکه های اجتماعی شما را درگیر فشار اضافه ای می نماید که از فکر مورد پسند واقع شدن یا نشدن کارهایتان توسط دیگران ایجاد می گردد. به عقیده آنیستون، این چالش ها را خود ما به وجود می آوریم و این بسیار آزاردهنده است.

بندیکت کامبربچ

بندیکت کامبربچ، شرلوک هلمز محبوب، خود را در استفاده از شبکه های اجتماعی افتضاح می داند. کامبربچ در سال 2016 در مصاحبه ای با نشریه People گفته بود فکر می نماید شبکه های اجتماعی همه ذهنش را درگیر می نمایند و متوجه شده این شبکه ها در مجموع بسیار سمی هستند. به گفته کامبربچ، او ترجیح می دهد انرژی خود را صرف شغلش کند، یعنی همان کاری که از ابتدا توجه مردم را به او جلب نموده.

میلا کونیس

میلا کونیس - بازیگر هالیوودی و همسر اشتون کوچر - هم نظرش را درباره معایب شبکه های اجتماعی و علت عدم حضورش در این شبکه ها را بیان نموده. کونیس در مصاحبه ای در سال گذشته گفته بود فضای مجازی وضعیت بدی پیدا نموده و حالا همه در آن بر سر هر چه بیشتر عصبانی و منفی بودن با یکدیگر رقابت می نمایند. به نظر کونیس، این شرایط جذابیتی ندارد که او بخواهد خود را درگیر آن کند.

کیت وینسلت

وینسلت در خصوص معایب شبکه های اجتماعی با صراحت صحبت نموده و آن ها را مضرترین جایی دانسته که یک زن جوان بخواهد زمان خود را در آن سپری کند. وینسلت در سال 2017 گفته بود شبکه های اجتماعی یک تصویر به اصطلاح کامل از زیبایی در ذهن جوان ها به وجود آورده اند که در واقع دست نیافتنی است.

اما استون

اما استون در مصاحبه ای با نشریه ELLE گفته بود شبکه های اجتماعی برای او مناسب نیستند و اگر کسی می تواند ورودی و خروجی خاص این شبکه ها را کنترل و مدیریت کند، برایش آرزوی موفقیت می نماید.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس که خود یک نسل هزاره ای است علت عدم حضورش در شبکه های اجتماعی را توهین های زیادی که در فضای مجازی به او شده بیان نموده. با این حال، او سال گذشته گفت که یک حساب کاربری ساخته که در آن پستی نمی گذارد و از آن فقط برای دیدن آنچه در فضای مجازی می گذرد استفاده می نماید.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون، شبکه های اجتماعی را پدیده ای بسیار عجیب می داند که در آن مردم آزادانه عکس های پیش پا افتاده ای از غذا درست کردن یا وظایف روزمره شان را با دیگران به اشتراک می گذارند. جوهانسون در سال 2011 گفته بود علاقه ای به اشتراک گذاری مداوم جزئیات زندگی روزمره اش ندارد و ترجیح می دهد دیگران کمتر به زندگی خصوصی اش دسترسی داشته باشند.

امیلی بلانت

حقیقت آن است که برخی از سلبریتی ها هم در خصوص تکنولوژی مثل ما یا دست کم پدر و مادرهایمان هستند. امیلی بلانت، بازیگر 36 ساله هالیوودی، گفته وقتی پای شبکه های اجتماعی در میان باشد او مثل یک دایناسور است. بلانت سال گذشته گفته بود روبروه با سلبریتی ها برای طرفدارها به جای آنکه یک تعامل واقعی و بی غل و غش باشد، تبدیل به راهی برای کسب اعتبار در شبکه های اجتماعی شده.

کریستن استوارت

کریستن استورات گفته متوجه شده شبکه های اجتماعی نفوذ زیادی در جامعه دارند، اما او علاقه ای به سرمایه گذاری وقتش در آن ها ندارد. استوارت در سال 2016 در مصاحبه ای با شبکه خبری CBS گفته بود ما می توانیم وقت خود را صرف کارهای جالب تر، متفاوت تر و مفیدتری کنیم در حالی که حضور در شبکه های اجتماعی هدر دادن وقت است.

جورج کلونی

به گفته جورج کلونی، در صنعت سرگرمی، داشتن محبوبیت در شبکه های اجتماعی را اغلب در ردیف توانمند بودن می دانند، گرچه این دو ویژگی همواره باهم همراه نیستند. با این حال، کلونی گفته شبکه های اجتماعی می توانند به شما یاری نمایند در پاسخ به واکنش های شدید منفی ای که از فضای مجازی می گیرید، محصولات بهتری فراوری کنید.

کیرا نایتلی

برخی سلبریتی ها هم مانند کیرا نایتلی تصمیم گرفتند یک بار شبکه های اجتماعی را امتحان نمایند، اما این تجربه آزمایشی به پاک کردن حساب کاربری منتهی شده بود. نایتلی در سال 2014 در مصاحبه ای رادیویی گفته بود برای آشنایی با جهان و علائق جوان ترها و به روز شدن، حدود 12 ساعت عضو توئیتر شده بود، اما تجربه ناخوشایندی برای او بود چون او را عصبی و وحشت زده نموده بود.

دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف، یا همان هری پاتر محبوب، گفته لازم نیست شبکه های اجتماعی را امتحان کند تا متوجه گردد توانایی مدیریت این تجربه را ندارد. رادکلیف مدتی قبل در یک تاک شوی تلویزیونی گفته بود می داند که در صورت حضور در این شبکه ها درگیر کشمکش خواهد شد چون ثبات ذهنی لازم برای روبرو با فضای مجازی را ندارد و هرگز با آن کاملاً احساس راحتی ننموده.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 632

به "سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند"

1 دیدگاه

یاشار 25 فروردین 1399

آفرین به این افرادِ عاقل

پاسخ به یاشار
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید